My WISHLIST from Dresslink.com

Drage moje, danas ću vam predstaviti moju listu želja sa sajta Dresslink.
Dresslink sajt je prepun odeće, obuće, nakita i svih sitnica koje su vam potrebne, a cene su veome pristupačne, pritom dostava se vrši širom sveta, što je jako važno, jer postoje određene kompanije koje ne šalju za Srbiju.
Moja lista je prilično dugačka ali sam odlučila da vam pokažem od svega po nešto :)
Za početak bih pomenula haljinicu koja mi je definitivno upala u oko, a to je ova kratka, zelene boje i fantastična mi je za leto i uskoro planiram i sama da je sašijem.

I hope you're enjoying in  Friday, and that you had an excellent week behind you. Today I will present you Dresslink online store. You can find anything you want there, for great prices and what is more important they are shipping worldwide.
My list is big, but I decided to show you a few of it.
For the beginning I want to show you this dress which is amazing for summer and I am in love with it.
 CLICK HERE
CLICK HERE ( Price: 8.31 $/850,00 RSD )
Nakon toga, ono čime sam opsednuta ovog leta, su kratke majice, i ovde bih izdvojila belu čipkanu za koju mislim da ide uz sve.
After the dress, this summer I am obsessed with crop tops, especially this white with lace.
CLICK HERE ( Price 7.38 $/ 780,00 RSD )
Takođe mi pažnju odvlače suknje nepravilnih krojeva i jedva čekam da vam pokažem moju.
Also, I like skirts with irregular cuts and I can't wait to sew one for me.
CLICK HERE ( Price 6,45 $/ 714,00 RSD )
Naravno, ono što je neizostavno su definitivno kupaći kostimi i ja sam sa ovim oduševljena.
Of course, what is more important for summer, are bikinis and this looks amazing.
CLICK HERE  ( Price 7,84 $/ 830,00 RSD )

I poslednja, ne i manje važna stvar, je definitivno šorc, kojih mi uvek manjka jer retko nađem neki da mi se sviđa. Ovaj mi je savršen i imam savršen kroj baš kao ovaj, jedva čekam da ga sašijem,
And for the last thing, definitely shorts. This one looks adorable.
CLICK HERE ( Price 3,4 $ / 364,00 RSD )
Sajt je apsolutno fantastičan i možete da pronađete gomilu stvari koje su veoma pristupačne. Na svaku stvar ide posebna poštarina, ali verujte mi i tada se isplati.
Obavezno pogledajte i pronađite nešto za sebe. Kako vam se dopada moja lista?
Do sledeceg posta, ljubim vas :*
This online store is great, you can't find a lot of interesting things for small prices. How you like my wish list and what do you like the most?
Until the next post kisses :*

Comments

  1. Wow, ta haljina je zaista fantasticna. Gornji deo je tako bajkovit!
    http://kenguristyle.com/tropical/

    ReplyDelete
  2. Zaista su povoljni i ja sam odabrala par stvarcica za sebe, mnogo mi je dobra ta bela cipkana bluza ;)

    ReplyDelete
  3. jesi li imala ranije iskustva sa dress linkom, ja sam htjela nesto da narucim,pa me zanima da li odjeca dodje bas onakva kao sa slike? Xo

    www.thefurthestthingfromperfect.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cekam paket da stigne, cim to bude bice na blogu :)

      Delete
  4. Super post! I ja sam ih našla (tj oni su mene) i Kada sam videla kakve su cene nisam mogla verovati.No....možda su na slikama lepe stvari ali ne znam kakve su kad ih dobiješ!Napravi post o tome ili se slikaj u odeći,pa ću možda i ja:)
    ♥Kristina
    http://vrgov.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Odlicna lista!


    http://www.adelaacanski.com/

    ReplyDelete
  6. Super wishlist! :)

    http://www.adelaacanski.com/

    ReplyDelete
  7. Mnogo dobar izbor :)

    http://tinkerbelloflaka.blogspot.com/

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for coming to my blog and sharing your opinion :)

Popular posts from this blog

Flower pants and NEW JELLY FISH BAG

Film - Peaceful warrior + lični dozivljaj filma

My design - Blue and orange dress

Blog - profil