New Year's eve with D dresses

Dragi moji, imam tu čast da se ponovo družimo sa Draganom, i da vam predstavimo njene dve nove haljine za noć koja nam se bliži, a to je Nova Godina. Ukoliko još niste pogledali Draganine haljine iz prvog posta click, click da se upoznate :)
Smišljala sam dugo kako da opišem ove haljine, međutim odlučila sam da vam ih Dragana predstavi. Tu su i fotografije koje su fenomenalne ( talentovana Maja ), kao i šminka (divna Marijana ) i frizura (kreativna Bojana Smiljanic ) koje su upotpunile ove haljine:)
Prva haljina:

D:Ova Novogodišnja haljina urađena je od zlatnog topa koji je prekriven sitnim šljokicama i od suknje visokog struka od elastičnog muslina u tirkiznoj boji, sa izrezom na levoj nozi! Izuzetan izbor da zablistate.
N: Meni je ova haljina jako upečatljiva, kombinacija zlatne i tirkizne me je oborila sa nogu :)
 Druga haljina:

D: Crveno da sluti na radost! Pravi izbor za Novogodišnje veče jeste svakako crvena haljina! Gornji deo je uradjen od izuzetno kvalitetne crvene čipke, podloga je elastičan saten, sa providnim detaljima i dugacki deo suknje je urađen od crvenog muslina. Budite upadljive i izgledajte kao Božićno jutro - najlepše!
N: Za ljubitelje crvene boje, ovo je savršena haljina za Novogodišnje veče!
Nadam ste da ste uživale, i da su vam se dopale Draganine kreacije jednako kao i meni. 
Ukoliko želite da zablistate u nekoj od Draganinih novogodišnjih haljina, ili možda haljina iz prethodnog posta, posetite Draganinu stranicu D dresses.
U duhu novogodišnje euforije, Dragana i Danilo vam žele srećne praznike :)

Comments

Post a Comment

Thank you for coming to my blog and sharing your opinion :)

Popular posts from this blog

Flower pants and NEW JELLY FISH BAG

Film - Peaceful warrior + lični dozivljaj filma

My design - Blue and orange dress

Blog - profil