Coming back with my design - Flower vest

Za početak ovog posta želim da kažem da mi je neizmerno žao što nisam pisala jako dugo. Međutim, pored tehničkih nedostataka, bila sam i u trci sa vremenom, u svakom smislu te reči Imala sam malo vremena, puno obaveza, i vremenska prognoza mi nije išla u prilog kada sam iole i nešto planirala da uradim za svoj blog.
In the beginning of this post I want to say I'm sorry I didn't write for a while. A lot of things changed in my life and I had to take a break, again.


Dosta stvari se promenilo u mom životu od kada sam poslednji put pisala. 
Možda mi je i trebala ova pauza kako bih skupila svašta novo za vas, i kako bih vam to predstavila na pravi način.
Najveći napredak za ova dva meseca se desio u vidu mog zaposlenja, ali o tome nešto više u nekom od narednih postova.
Pored toga, počela sam i sama da šijem stvari.. Imam jako puno ideja, a manjak vremena pa je potrebno dosta strpljenja da sve to sprovedem u delo.

I started to sew for my self, so I can wait to show you all things.
The greatest progress in these two months occurred in the form of my job, but about that more in the next few posts.

Za današnji post sam pripremila jedan prsluk koji sam sama sašila. Naravno da se primete određene nepravilnosti jer je prsluk šiven u ranijem periodu mog odlaska na kurs, ali ja sam prilično zadovoljna kako je ispao :)

For today's post I prepared flower vest that I sewed by my self. There is a little irregularities, but I really like it.
Materijal koji sam koristila je pamučno platno, veoma je prijatno pogotovo za ove vrućine. Pored toga iskoristila sam i čipku jer mi se činila kao interesantan detalj na to sve.
Nadam se da vam se dopada cvetni dezen i kroj ovog prsluka. Radujem se vašem mišljenju.
Do sledećeg posta, ljubim vas :*

I hope you like this vest and the design of it. I am waiting for you're opinion.
Until the next post, kisses :*

Comments

Post a Comment

Thank you for coming to my blog and sharing your opinion :)

Popular posts from this blog

Flower pants and NEW JELLY FISH BAG

Film - Peaceful warrior + lični dozivljaj filma

My design - Blue and orange dress

Blog - profil