My first self-carved pants

Dobro veče drage moje. Ako me pratite na Instagramu, videle ste da sam započela šivenje ovih pantalona iz Burde. Mislila sam da će biti lako, jer se spajaju iz delova, međutim veoma je komplikovano.
Materijal koji sam koristila je keper sa elastinom, koji se malo rasteže u samo jednu stranu.

Good evening my ladies. If you follow me on Instagram, you saw that I started sewing these pants from Burda. I thought it would be easy, but it was very complicated.
The material I used was twill with elastin, which is a little stretched at only one side.



Greške koje sam pravila:

  1. Ostavljala sam svagde po 1cm viška materijala kako bi mogla lepo da obradim materijal, ali kada sam krenula da spajam delove jako sam puno oduzela materijala.
  2. Nisam dobro okretala materijal, tako da su mi se neki delovi širili u dužinu, a neki u širinu. U mom slučaju pogrešila sam kod kolena i butina, što je ključno kod pantalona.  
Mistakes I have made:
  1. I've left everywhere by 1 cm excess material so that it could be nice to deal with the material, but when I started to merge parts I seized the material too much.
  2. I did not turned material good, so some parts spread in length, and some in width. In my case, I made a mistake at the knees and thighs, which is essential with trousers.

Kada sam pokušala da ih obučem posle prvog šivenja, nisam mogla da prođem ni do kolena. Jako sam bila iznervirana jer sam bila nestrpljiva da ih završim. Tada još nisam znala u čemu sam pogrešila.
Ostavila sam pantalone svojoj mentorki šivenja Katarini, i ona je otkrila u čemu sam pogrešila.
Sekle smo nove delove i ponovo sve spajale, i na kraju su ispale savršene.

When I tried to wear them after the first sewing, I could not pass up the knee. I was upset because I was anxious to finish them. At that time I did not know what was wrong.
I left my pants to my mentor and she discovered what was wrong.

We cut new parts and again all merged, and in the end they turned out perfect.
Materijal je odličan za ovakve pantalone ako želite da vam stoje "kao salivene", jako lepo idu uz nogu i ocrtavaju vašu figuru.
Ipak ima nešto dobro u svemu, a to je da sam naučila da moja nestrpljivost mora da se redukuje, i da je u ovom poslu najvažnija koncentracija. Dobro je i to što imam stare delove od kojih ću skrojiti i sašiti top za ove iste pantalone kako bih dobila komplet.

The material is excellent for this kind of pants if you want to stand "like a glove", very good go with the legs and outline your figure.

Yet there is something good in everything, and that is that I learned that my impatience had to be cut, and that in this work the most important concentrations. It is good that I have the old parts of the pants, and that I can sew a top for this pants.
Žao mi je što trenutno pantalone nećete videti na meni, čekam mašinu i onda krećem u akciju pravljenja topa, na kursu pravim kaput, a u međuvremenu ću da prepravljam staru garderobu i jedva čekam da vam sve to pokažem.
Nadam se da vam se pantalone dopadaju, do sledećeg posta, ljubim vas ;*

I am sorry that you can not see the pants on me, I am waiting for the machine and then I will get on in action of making the top, and I am making the coat for spring, and in the meantime I'm going to rewrite old clothes and I can not wait to show you all.
I hope you like the pants, and until the next post I am sending you kisses ;*

Comments

  1. Jakooo mi se svidja! Nadam se da ćeš ih nositi ;)
    ♥Krisitna
    Novi post!
    http://vrgov.blogspot.com/2015/03/denim-with-pastel-pink.html

    ReplyDelete
  2. Odlicno su ispale! Nestrpljivost meneuci i dan danas, a koncentracija jw veoma bitna, ali svako izgleda mora sam da shvati neke stvari. A rastegljivost materijala jw kljucna stvar, ako ides na neki kurs to su ti trebali reci. Ali krajnji rezultat je fantastican!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa eto, ja sam malo brzopleto to spojila nismo ni stigle da mislimo o tome :)
      Hvala ti *

      Delete
  3. Odlicne su, svaka cast! Jedva cekam da ih vidim na tebi. :)

    ReplyDelete
  4. Predobre su :-)
    Ja bih ih rado nosila <3 Svaka cast Nina :-*

    katycolorfulfreak.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Fenomenalno! Svaka ti cast!
    Jedva cekam outfit post u njima :)

    ReplyDelete
  6. I mene u šivenju najviše ometa brzopletost i ono čuveno ''jao jedva čekam da vidim kako će da mi ispadne''. Jako su ti lepe pantalone, krojevi iz Burde su uvek odlični.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da to je to i ja uvek pozurim :) A ustvari najbolje ispadne kad se sve ide po redu :)

      Delete
  7. Bravo Nina, svaka cast!!! Jedva cekam da vidim kako stoje , ja bih napravila i onu jaknicu sa slike predobra je, bio bi to odlican kompletic!!! A strpljenje moras da uvezbas ;) ja sam naucila pored silnih bratanica i sestrica ;) pozzz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah joj imam i ja sestrice al sa njima i izadjem na kraj...a ovde moram da poradim. Ja se nadam da ce jaknica biti sasivena cim se ustosim :) Hvala Mare :*

      Delete
  8. They look great!!

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you dear, of course zou have a great blog :)

      Delete

Post a Comment

Thank you for coming to my blog and sharing your opinion :)

Popular posts from this blog

Flower pants and NEW JELLY FISH BAG

Film - Peaceful warrior + lični dozivljaj filma

My design - Blue and orange dress

Blog - profil