Kratak post i mala podrška akciji #podrživot

Drage moje, jako mi je žao mi je što opet nisam ažurna u pisanju postova, svašta imam u glavi ali nemam baš tehničkih mogućnosti trenutno, nadam se da će se to uskoro promeniti.
Ne mogu da dočekam da islikam sve što sam zamislila, i presrećna sam što je stiglo lepo vreme. Nadam se da uživate u ovom Suncu i da vas inspiriše koliko i mene.
Jedina mala novost jeste da sam napravila novu stranicu Moje Krpice, gde prodajem svoje stvari. Ono što je drugačije od prošlog jeste što na ovom profilu 50% prihoda od prodaje tih stvari ide na račun akcije #podrživot. Duže vreme već mislim o tome kako da se priključim toj akciji jer mislim da je sjajna, i dosta dece su pomogli svojim donacijama i akcijama.
Ukoliko želite da se priključite sa mnom bilo kako, ako imate neki predlog zajedno nešto još da organizujemo slobodno mi pišite u komentarima ili na stranici Facebook-a.
Do sledećeg posta, ljubim vas :*



Comments

  1. lovely jeans
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Odlican post, akcija za svaku pohvalu!
    Pusa iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ReplyDelete
  3. To ti je zaista sjajna ideja, bas si se lepo dosetila!!! Mogla bih da razmislim na tu temu!!! ;)

    ReplyDelete
  4. Odlican post!Podrzavam akciju, svaka cast :)


    http://www.adelaacanski.com/

    ReplyDelete
  5. we #love your outfit! you are real fashionista! :D visit our blog and follow us! <3

    www.aestheticsillustrated.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for coming to my blog and sharing your opinion :)

Popular posts from this blog

Flower pants and NEW JELLY FISH BAG

Film - Peaceful warrior + lični dozivljaj filma

My design - Blue and orange dress

Blog - profil