Sixteen nail polish: Pastel blue

Dobar dan drage moje, za današnji tmurni dan sam odabrala da vam predstavim ovaj lak, čijom bojom sam oduševljena. Znam da je zvanično još uvek zima, i da ovakve boje treba da čekaju Sunce, ali ja sam malo nestrpljiva pa ga nosim već sada.
Ovaj lak sam sasvim slučajno videla u Liliju i odmah mi je privukao pažnju ovom pastelno plavom.
Cena je bila oko 220 dinara.
Da ne dužim puno, uživajte u slikama.

Hello ladies, for this rainy day I choose to show you thi great nail polish. I know that it is still winter, and that for this colors we need to wait Sun, but I just had to paint it. I found this nail polish in drug store and I instantly loved the color.
Hope you will like it.

Great thing for nails, I use it as a base for nail polish, or like a mask for nails.
It has a great brush so it was easy to apply it.
First layer was thin so I had to make it double.
Double layer.
You can see how the brush is great, there is no mistakes, maybe a little bit.
Kako vam se dopada ova boja? Do sledećeg posta, ljubim vas :*
How do you like the color? Until the next post I am sending you kisses :*
FACEBOOOK
INSTAGRAM

Comments

  1. nice colour of nailpolish !

    www.madamedaria.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Eveline lakovi su nesto sto dugo koristim....veoma su dobri i pomazu mada ponekad umeju i da peckaju kad su ti bas osteceni nokti..ali jos uvek ih se drzim :) svidja mi se ova nijansa plave,cak imam i slicnu jedno vreme sam bila opcinjenja sa tom bojom :)
    sve pohvale :*

    ReplyDelete
  3. Definitivno cu probati lak,super post :D
    Poseti moj blog,uclani se ja sam se uclanila kod tebe :D
    http://sofija1837.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Wow, such a beautiful color. *__*
    New post is online... Lovely greets Nessa

    ReplyDelete
  5. That color is GORGEOUS! (and perfect for spring/easter :D)

    Florals&Smiles
    Twitter

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for coming to my blog and sharing your opinion :)

Popular posts from this blog

Flower pants and NEW JELLY FISH BAG

Film - Peaceful warrior + lični dozivljaj filma

My design - Blue and orange dress

Blog - profil