Second - Hand catch up: Cyclamen jacket


Dobar dan drage moje, na početku ovog posta poželeću vam divnu nedelju, punu slatkih obaveza koje će te obavljati bez muke i sa osmehom na licu. Nađite obavezno vreme za sebe i svoj mir :)
U prošlom POSTU sam vam pokazala moj DIY duks, a danas vam predstavljam odličan ulov u Secon-Hand prodavnici u Novom Sadu.
Hello my lovelies, at the beginning of the week I want to wish you nice and happy days, full of sweet obligations.
I the last POST i showed you my DIY shirt, and today I want to present you my catch-up in Secon-Hand store.
Nemam problem sa tom garderobom, jer možete da prepoznate odeću koja je prošla hemijsko čišćenje i koja nije. Danas ću vam predstaviti jednu od prodavnica koju često posećujem, a nalazi se na adresi:

Retko kada idem namenski u ovakve prodavnice baš da tražim nešto već uglavnom svraćam u prolazu "da vidim šta ima" i volim da provedem tamo vreme i da tražim inspiraciju za sve.
Od starih modela ženskih stvari, do najnovijih i pošto sam krenula na šivenje ta prodavnica mi odlično služi da vidim kako određeni krojevi izgledaju uživo, i kako se materijali ponašaju na određenim modelima. I tako dok sam razgledala ovaj put ženske sakoe, sasvim slučajno ugledam ovu ciklama boju kako viri iz gomile tmurnih i odlučim da je izvučem sa ofingera.

I love to go to this kind of stores because I can find inspiration for my designs, and I can see different styles from past time through today. And while I was looking, this time women's jackets, I accidentally saw this cyclamen jacket how sticking out of the rest of clothes.
Retko kada se osvrćem na ovakve boje, ali ova mi se baš dopala da je uzmem pored svih sivih i crnih u mom ormanu.
I do not often turn to these colors, but this one I really liked so I could break in the monotony of gray and black in my closet.

 Naramenice su nešto što se uvek nosilo, da li u ovakvoj formi, ili nekoj čudnijoj, uvek su bile prisutne. Mislim da mnogo bolje ističu ramena i daju sakoima dodatnu ženstvenost. 
Suspenders are something that always had been worn, in every single form. I think they stand out shoulders and everything looks more feminine.

Jako mi je žao što je vreme loše pa ne mogu lepše da uslikam da vidite boju, u svkaom slučaju ovaj sako će biti u nekom od outfit postova pa će se bolje videti.
Dvoumim se još uvek da li da ga preradim i napravim da bude malo više strukiran, ili da ga ostavim ovao ravnim jer mi se i tako dopada.
Ono što mi se najviše sviđa je okovratni deo, jer nema klasičnu kragnu već je isečeno.
I am so sorry that you can see true color of this jacket because of the weather, but I will wear it in some outfit so you could see.
I have a doubt If I should remodel to be more womans, or I should leave  it like this. I like both.
What I like the most is lanyards part, because there is not a classic collar than is cut up.

I na kraju ovog posta red je i da kažem cenu ovog sakoa. Malo sam ostala u čudu kada sam videla da iznosi: 150 dinara. Da... Bila je na sniženju, a prethodna cena je bila 400 dinara. Apsolutno sam bila oduševljena i jedva čekam da joj dodam neke detalje i da je pripremim za proleće.

Nadam se da vam se dopao ovaj post, biće ih još kada god "naletim" na ovakve stvari. 
Do sledećeg posta, ljubim vas :*
I hope you liked this post, I will made more of them every time I "run on " this good things.
Until the next post, kisses :* 

Comments

  1. Odlican je sako! Ja bas volim second hand stvari, stvarno mozes naci divne komade i uvek mi se popravi raspolozenje kada nadjem nesto jako jeftino,a lepo i kvalitetno. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da, a mogu se i naci starinske stvari koje su pre bile moderne, sto ja obozavam :)
      Hvala ti Milice ;*

      Delete
  2. Odlican, odlican i odlican!
    Zaljubila sam se u njega, fantastican ulov :)

    ReplyDelete
  3. I wear always second hand clothes...they are amazing! I really love your jacket!

    camel coat outfit on fashionischeap.it

    ReplyDelete
  4. Wow.. beautiful coat! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on “GFC” (blog followers), “Google+”, and bloglovin? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Health & Beauty"




    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much for following! I'm following you back now on ”GFC” (#88) "Maria", and ”Google+”
      Keep in touch sweetie! Hope you have a fabulous week ahead<3

      x♥x♥

      "Health & Beauty"




      Delete
  5. Ne razumijem ljude koji imaju predrasude o second-hand radnjama kada i svaka druga koja prodaje "novu robu" dopusta da se te stvari isprobavaju i razvlace tako da to dodje na isto na kraju, u svakom slucaju super sako 😉

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa to jeste, znam nekad kad su rasprodaje ljudi bukvalno gaze po stvarima, dok drugi posle toga to probavaju :)

      Delete
  6. Super ulov, boja mu je fantasticna

    ReplyDelete
  7. Jako je lep! :) Ja cesto svracam u Second - Hand radnje ali su po Beogradu jako skupe. Ovakav sako je po takvim radnjama ovde najmanje 1000din. Ako neko zna neki Second Hand u Beogradu, koji nije papren neka mi javi :) I da, ovde nema stvari ispod 500din a da izgledaju iole nosivo..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam znala da je tako u Beogradu, bas steta. Moram priznati da se Novi Sad bas moze pohvaliti ovakvim radnjama, bar koje sam obisla. Sta znam, moze se svasta naci. Ako budes svracala do Novog Sada, obavezno javi da ti preporucim :)

      Delete
  8. Prelijepa boja, odličan komad za proljeće :))

    Beehive fashion by B

    ReplyDelete
  9. Ništa ne diraj odličan je, savršen je! Koliko ja tražim ovakav sako da ne bude strukiran, da ima naramenice, malo taj 80s look. I još podavijen rukav. Ne mogu da se nadivim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A drago mi je da ti se dopada. Cim pocnem samostalno da sijem, spremam ti jedan :)

      Delete
  10. Ranije sam rašivala sa nekih maminih stvrai naramenice, a sada bih ponovo vraćala - ali to je moda :) ! Jako mi se dopada ovaj sako i boja i kroj!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da sećam se i ja kad sam bila mala da sam bila u fazonu skidanja toga, i uvek sam se pitala što nosi tako. A sad se promenilo :)
      Hvala ti :*

      Delete
  11. Aaa prelepo. :) Obozavam second hand radnje. <3

    http://alexacidillustrations.blogspot.com/

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for coming to my blog and sharing your opinion :)

Popular posts from this blog

Flower pants and NEW JELLY FISH BAG

Film - Peaceful warrior + lični dozivljaj filma

My design - Blue and orange dress

Blog - profil