Moji favoriti 2014. godine - ZDRAVLJE

Drage moje, u današnjem postu ću govoriti o mojim favoritima za 2014. godinu što se tiče zdravlja.
1. Definitivno želim da se na prvom mestu nađe Srebrna voda
Koristim upravo ovu sa slike
CLICK ovde ako želite da pročitate za šta je sve korisna Srebrna voda.
U kratkom vremenskom periodu promenila sam dosta lekova različitih vrsta, i zbog toga što moj organizam nije prihvatao iste na pravi način, imala sam dosta negativnih posledica. U vidu, akni ( o kojima sam pričala u ovom postu ), osipa po koži i različite izrasline u usnoj duplji.
Najviše sam bila iritirana tim osipima po ustima, i unutrašnjosti, nije bilo prijatno gledati to, a nisam mogla da se pravim da nije prisutno.
Srebrnu vodu uzimam aktivno već pola godine, sa pauzama naravno. Srebrna voda je odlična za sve. Smatraju je jednim od najstarijih prirodnih antibiotika. Na moj organizam odlično deluje. Rešila sam se tih neprijatnih osipa, prehlada, imunitet mi je dosta jači, i pesak koji sam imala u bubrezima se ređe pojavljuje od kada srebrnu vodu koristim aktivno.
Način upotrebe:
Svako jutro pre pranja zuba uzmete kašikicu ( dozer - koji dobijete uz vodu ) srebrne vode, stavite u usta i mućkate pet minuta, i nakon toga progutate. Neki ljudi uzimaju i uveče, međutim meni je dovoljno jednom na dan.
2. Na drugom mestu, definitivno Kokosovo ulje.

Apsolutno mogu da tvrdim da je Kokosovo ulje moj favorit u svemu.
Koristim ga za: lice, kosu, kožu, izbeljivanje zuba i nokte.
Za sve što vam padne na pamet možete da koristitie Kokosovo ulje.
Pošto sam o kosi pričala u OVOM POSTU,  a o koži u OVOM, ovde ću govoriti o oralnoj upotrebi ovog ulja.
Kada ujutru ustanem, posle srebrne vode, i kupinovog vina uzimam kokosovo ulje. Jedno jutro mućkam usta nekih 5 minuta sa kokosovim uljem, a drugo jutro uzmem kašiku kokosovog ulja i pustim da se samo otopi niz grlo.

Kada mućkate usta sa kokosovim uljem ne treba to da i progutate, već da ispljunete i videćete kako će kokosovo ulje promeniti strukturu. Skuplja sve bakterije i nečistoće iz usne duplje, i potpomaže u izbeljivanju zuba ( to je naravno duži proces :) ).
Koristim ga u ishrani, obavezan je dodatak u šejkovima kada ih pravim, bude lepši ukus.


3. Ovo mesto zauzima kupinovo vino.
Svako ko ima anemiju, i ima slabe nokte, bledilo i oseća malaksalost zbog iste bolesti, toplo mu preporučujem ovo vino.
Uz dužno poštovanje lekarima koji nude tablete za sisanje, meni je ovo bolja opcija.
Upotreba:
Ujutru kada ustanete uzmete manju čašicu i progutate na prazan stomak.
Karakteristke moje anemije su jako slabi nokti i bledilo. Ne mogu da kažem da sam rumena u licu, jer po prirodi nisam takva, ali nisam više bleda, bolesno bleda kakva sam bila. A nokti su mi mnogo čvršći i brzo rastu.

4. Kandirano voće

Dok nisam smela da jedem slatko, kandirano voće je bila odlična zamena za slatkiše. Međutim ni sada kada smem sve da jedem, ne odričem se ovih poslastica.

Upotreba:
Osim što ih konzumiram same, obožavam da ih stavim u jutarnji doručak sa jogurtom, ili opet u šejkove, ili nekad i suve šjlive u ručak.
Suve šljive su odlične za probavu i odlične su za metabolizam i stolicu.
Kandirana brusnica spas za bubrege i infekciju mokraćnih kanala.

5. Jogurt Kefir
Prvi put kada sam probala kefir mislila sam da više nikada neću okusiti jogurt, a kamoli kefir.
Danas kada uđem u prodavnicu odma uzimam kefir bez razmišljanja.

Odličan je za varenje, kažu da je eliksir mladosti, odičan je za sve i TOPLO ga preporučujem.
Zanemarite prvi reakciju na ovaj jogurt, kada se nepca naviknu nećete moći bez tog ukusa :)

 6. Laneno seme
Savršena stvar za jutarnji doručak, odličan za metabolizam i za probavu. Više o tome možete saznati OVDE.
Upotreba:
Moj doručak se najčešće sastoji od sledećeg:
Nisam mogla da pronađem kefir, pa je odlična zamena SenSia jogurt :)
Ovaj doručak, osim što je ukusan, daje odličnu energij, sitost i pospešuje varenje. U jogurt možete da stavite bilo šta, uvek je ukusno:)
Ja najčešće, kada nisam lenja, pravim jutarnje šejkove i u njih stavljam sve što mi padne na pamet. Nema pravila :)

7. Limunada 
Pre doručka uvek popijem toplu limunadu sa medom. Savršena je za dobro razbuđivanje i raspoloženje, a o tome koliko je zdrava za organizam znate i sami :)
Nisam htela puno da dužim o tome koliko je svaka stvar dobra za sve i da idem u detalje. Negde sam vam ostavila linkove da se sami više informišete. Ovih sedam favorita vam od srca preporučujem ako niste koristili do sada aktivno da počnete, jer su odlični.
Ako imate neki svoj favorit koji vam je jako koristan, podelite sa nama :)
Do sledećeg posta, ljubim vas :*

Comments

  1. Đumbir, ali to nema veze s onim čuvenim limun i đumbir. Ja sam počela onako da ga naseckam nikako u prahu, nego svež u korenu, ostavim da odstoji, pa pijem. Baš podigne energiju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, njega uvek zapostavljam i govorim kako ću početi da ga uzimam. Pravo je vreme :)

      Delete
  2. Sjajan post, dosta toga koristim i ja! Volim ujutru da popijem mlaku vodu sa kašikom meda i sa malo limuna, a kako su krenule prehlade, u med smo muž i ja narendali đumbir i pojedemo par kašika dnevno, sjajno je :) !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Definitivno ću morati da ubacim i đumbir :) :*

      Delete
  3. Srebrnu vodu i kupinovo vino sam koristila, u pravu si skroz za sve sto si navela :) Inace ja pijem dosta vode i uvek nacedim nekoliko kapi limuna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa i ja, ova voda je dosta loša ako koristim iz česme, pa limun bar malo pobije svu tu hemiju :)

      Delete
  4. Cute blog! :)
    I follow you on gfc #86, follow back?

    Xoxo .
    http://xnataliie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Odličan post!:)
    P.S.Ako želiš možemo se followati putem GFC-a ili google+.Ako si za, ostavi komentar na mome blogu.;)
    http://nessielicious.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Jel verujes da koristim sve od ovoga? Odlicni saveti!
    Srebrena voda je neprevazidjena za sve.
    Pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Lili lepo je to cuti i drago mi je da delimo mišljenje za srebrnu vodu :) Hvala ti punooo :*

      Delete
  7. Is that coconut oil? Because if it is i love it!
    I use it for my hair lol!
    Have a nice weekend!

    www.thrill-hunter.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes my dear, I use it too and it is awesome :)
      Kisses

      Delete
  8. Odličan post! Hvala ti na divnim savetima! :) Tvoj blog je predivan! :) Pratim te na GFC-u i nadam se da ćeš i ti zapratiti moj blog! :) xoxo

    http://lavieenrosemp.blogspot.com/2015/02/motivational-monday-book-recommendation.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for coming to my blog and sharing your opinion :)

Popular posts from this blog

Flower pants and NEW JELLY FISH BAG

Film - Peaceful warrior + lični dozivljaj filma

My design - Blue and orange dress

Blog - profil