Moje iskustvo sa Kokosovim uljem - II deo: Koža

*Jedna napomena: fotografije nisu visokog kvaliteta, u trenutcima kada su slikane nisam znala da ću ih koristiti za poređenje, nadam se da vam neće biti neprijatno da gledate.

Kao što sam obećala, danas ide drugi deo priče o mom iskustvu sa kokosovim uljem. Pre nego sto odma krenem na konkretnu priču moram da napravim mali uvod.
Pre godinu dana bila sam na striktnom režimu ishrane, i nisam smela da jedem određene stvari. Tačnije bila sam na bezglutenskoj dijeti, i pošto su mi creva bila pod upalom, morala sam da pazim i na još neke sitnice.
Moja ishrana se svodila na kuvanu hranu, bez ikakvih začina, svežeg voća, dodataka ishrani, slatkog i bez testa bilo kakve vrste. Sa 54 kg. smršala sam na 47kg. za manje od dva meseca. Izledala sam strašno. Zvuči strašno, međutim za vreme te dijete odlazila sam na neke tretmane čišćenja organizma, i vrlo sam pazila na sve i posle nekog vremena primetila sam određene promene.
Na licu su mi se pojavljivale strašne akne, koje su bile bolne, pod velikom upalom i nimalo lepe za oko.

To je prva akna koja se pojavila i koja srećom nije ostavila nikakvu posledicu. Posle nedelju dana izašla je nova na gornjem delu desnog obraza koja je bila veoma bolna i primetna, ali nemam sliku kada je nastala već samo kada se povukla.
Nakon te dve akne, pojavile su se mnoge druge i bila sam prilično deprimirana kako je to sve izgledalo. Akne su bile posledice čišćenja moje krvi od svih toksina i otrova koje sam unosila ishranom pre dijete. I tek sam tada shvatila koliko sam zatrovala svoj organizam obrađenom hranom, a nisam unosila sveže namirnice.
Ove akne su trajale dosta vremena. Poslednja slika koju imam jeste ova, znam da nije nimalo prijatna, ali mislim da će vam najbolje dočarati promene koje su se desile tada, pa sve do sad.
Sliku sam dobro izoštrila kako bi se što bolje videlo.
Da. Izgleda strašno. Tek sad vidim KOLIKO je to bilo strašno. No dobro.
Pošto nisam tada smela ništa da koristim od kozmetike, ni krema. apsolutno ništa, morala sam da pronađem način da to rešim. Čišćenje mog organizma je trajalo oko 3 meseca. Toliko vremena sam  morala svaki dan da gledam u ovo lice. Nije to sam gledanje u akne, već u ispijenu kožu, koja sa 22 godine mora da prolazi kroz to, i to sa posledicama.
Ono što je moja koža preživela, mogu da kažem da sada odlično izgleda kako je mogla.
Priznajem da u početku nisam često koristila kokosovo ulje na svojoj koži. Intenzivno ga stavljam 6 meseci svaki drugi dan na lice. 
Dobro očistim lice sapunom, kockom leda da zatvorim pore i nanesem ulje pre spavanja i tako legnem. Do ujutru sve upije. Pola koža, pola jastučnica ;)
Nakon 6 meseci i dalje koristim ulje na svom licu. Rezultati su sjajni. Naravno da postoji period koji mi devojke sve imamo, a to je pred naš cilkus kada dobijemo sitne akne ili pomalo bolne i uvećane, ali one budu tu dva dana i prođu.
Slike koje ću prikazati su stare u rasponu od tri meseca, neke su novije, neke su starije. Nisu obrađene, na nekima ima vrlo malo šminke.
3 meseca stara slika
Kada sam u normalnom periodu života, bez stresa, slatkiša, kada vežbam, pijem dosta tečnosti moje lice zna da izgleda još bolje. Ali ti momenti su retki jer sam zaljubljenik u slatko, ne volim da vežbam i zaboravljam da pijem vodu :)
Ali evo ovako izgleda kada je sve u redu, i kada se bacim na vežbanje i detoksikaciju, ( trenutno me drži euforija zdravog života...trenutno :)) i ovo je najnovija slika.

Ne znam da vam opišem koliko sam zahvalna i koliko je meni ovo ulje pomoglo i još uvek pomaže. Trenutno ga testiram u izbeljivanju zuba, međutim tu koristim još neke dodatke i za to treba dosta vremena, pa će taj post pričekati.
Jeste skuplji proizvod,  izgleda da ga ima malo, ali verujte mi vredi svakog dinara, dugo traje i apsolutno je prirodan i odlično deluje u svakom pogledu.
Da li ste i vi imali slična iskustva i koje preparate koristite? :)
Do sledećeg posta, ljubim vas :*

Comments

  1. Replies
    1. Imas ga u svakoj bio-prodavnici i u nekim marketima :)

      Delete
  2. uh super, svidja mi se post. mislim da je dosta korsitan, pogotovo devojkama koje sukolnije aknama (ja npr. i imala sam problema sa takvim kao sto si i ti, sad je sredjeno i to) ali drago mi je da si upela da se oslobodis tih "dosada" :) odlican post, sve si super opisala i nemoj da ti bude glupo zbog fotografija jer pomazes veruj mi :)
    http://www.adelaacanski.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas su dosade. A pojave se one nekad opet, ali brzo i prodju, za razliku od ranije. Hvala ti Adela :*

      Delete
  3. Ajj draga tako mi je zao sto si morala kroz sve to da prolazis i svaka cast sto si podjelila ovo iskustvo sa nama, sto si ubacila ovakve slike i sto si nam udjelila savjete :)))
    I ja sam ista po pitanju slatka i vjezbanja a kokosovo ulje stavljala sam par puta samo radi eksperimentisanja i mislila da meni nece pomoc jer mi je koza masna.. medjutim poslije ovog svega procitanog obavezno cu ga koristiti jer isto imam prosirene pore i probleme koje ni dermatolog ne moze rijesiti..:(
    http://asja91.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. O hvala ti lepotice. Ja imam isto masnu kozu na licu, i neoj da brines oko toga, i to regulise KOkosovo ulje, nece ti biti masnije sigurno :)

      Delete
  4. AAA Nina savrseno! Svaka cast, prelepo ti je lice <3

    http://niksis4.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Wow... baš mi je drago što si uspela da rešiš taj problem. Moraću i ja da nabavim to kokosovo ulje, da vidim ima li toga ovde kod mene. :)
    :*

    Moji januarski makeup favoriti: http://soniacreazzione.blogspot.com/2015/02/januarski-makeup-favoriti.html
    Možete pogledati skice mojih kreacija na blogu: soniacreazzione.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ja sam iskreno oduševljena ovim post-om. I ja imam proširene pore i ožiljke od bubuljica (a i čest problem sa bubuljicama) i obavezno ću probati kokosovo ulje. Da li ima da se kupi u drogerijama poput DM-a i Lily-ja?

    Poseti moj blog na: insppppp.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam sigurna bas, mogu da pogledam pa cu ti napisati :)
      Hvala ti :*

      Delete
    2. Ima da se kupi u Merkatoru,deo zdrava hrana.A tebi Nina najbitnije da nisu ostali ožiljci i koža ti izgleda kao da nisi imala takav problem :-)

      Delete
    3. Da, to je najbitnije :)
      Hvala Majo :*

      Delete
  7. Odličan post, svaka čast za fotografije i napisano! Stvarno se vidi drastična razlika!

    http://fashionistabih.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. I ja mucim muku sa aknama, i ovo jos nisam probala. Hvala na podeljenom iskustvu.
    Verovatno ti se slucajno potkrala "greska", sa kockom leda zatvaras pore. Toplom vodom otvaramo a hladnom zatvaramo.
    Sve najbolje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako je, hvala ti na ispravci :)
      Probaj obavezno, pa javljaj utiske :)

      Delete
  9. So pretty pictures. I take high doses of iron tablets against my anemia.
    Lovely greets Ness ^^

    ReplyDelete
  10. O I am really sorry for hearing that. I hope you will feel better :* :*

    ReplyDelete
  11. Drago mi je da si se resila veelikog problema! Svaka cast! Ja sam kokosovo ulje davno otkrila (zbog indijskih serija) ajde barem nesto dobro od njih. Ja to ulje primenjujem na kosi. Pre spavanja namazem od korena do vrha i kosa raste kao luda... :)

    https://www.facebook.com/tinkerbelloflaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahha u pravu si za serije :)
      A apsolutno se slazem sto se tice kose, i ja je stavljam :)
      Hvala ti :*

      Delete

Post a Comment

Thank you for coming to my blog and sharing your opinion :)

Popular posts from this blog

Flower pants and NEW JELLY FISH BAG

Film - Peaceful warrior + lični dozivljaj filma

My design - Blue and orange dress

Blog - profil