Sonia creazzione and Fashion over the rainbow


Ako me pratite na Facebook-u, videli ste da sam spomenula da ću opet imati čast da vam predstavim nešto novo i kreativno. Kada sam pročitala kratku priču ove mlade devojke, kao da sam pročitala svoju. Sonja je završila finansije i bankarstvo na Visokoj poslovnoj školi u Beogradu. Kao i svi mladi danas, pa tako i ja, okrenuli smo se ekonomiji i sličnim naukama jer nas to malo manje interesuje, ali tu ima više posla. Međutim u ovoj našoj lepoj državi koju neizmerno volim, nema velike perspektive ni na tim poljima više. 

Sonja je nekako uvek osećala da je privlači nešto drugo, ali nije baš mogla da precizira u nekim momentima šta je to tačno. Sve dok jednog dana nije uzela papir u ruke i počela da crta. Tad je nacrtala svoju prvu kreaciju. Verujem da je to bio pravi momenat. Jednostavno se pojavi. Taj momenat se desio u septembru prošle godine i Sonjin dan od tada ne prođe bez jednog crteža, ili bez nove ideje. To mi je neverovano drago. 
Poznajem mnogo ljudi koji spoznaju svoja prava interesovanja i talente mnogo ranije, ali odustanu od istih. Dešavalo se to i meni, a verujem i vama. Iako Sonju ne poznajem, moram da kažem da mi je izuzetno drago što svakim crtežom postaje sve bolja i bolja.

Odlična stvar je što je Sonja završila fakultet u jednoj struci, a zainteresovala se za još jednu, iako ona kaže da joj je žao što nije ranije počela, ja mislim da je baš sada pravo vreme.
Posle tog prvog crteža, Sonja je želela da sazna više o modi, pa je deo svog vremena, pored crtanja, posvetila istraživanju na internetu, počela je da proučava knjige i da ulazi u materiju. Posebno sam srećna i ponosna što interesovanja i želje ove mlade devojke ne staju, već su svakog dana sve veća i veća, i jedan od njenih sledećih motiva jeste šivenje.
Kada se spoje Sonjine ideje i mašina, apsolutno sam uverena da će to biti neverovatna magija, koja će nadam se nadjačati današnje uniformisane i nametnute modne trendove.
 Sonja kaže: '' Imam želju da jednog dana postanem modni dizajner. Znam da je moj cilj veliki i da je za to potrebno mnogo žrtvovanja i truda, ali ja sam spremna na sve to, kako bih postala ono o čemu sanjam".
U određenim momentima svog života sam shvatila da se pravi i iskren trud uvek isplate, čak i kad se najmanje nadam. Sonjin trud će se sigurno isplatiti, jer ova devojka ima lepe ambicije, volju i želju, i svesna je svog talenta. 
Draga Sonja, ja ti želim svu sreću, da se naoružaš entuzijazmom, pozitivnom energijom i da nasmejana kreneš u svet mode.
A lepi moji čitaoci, vama od srca želim da spoznate šta je to što vas ispunjava i da krenete ka tome. Jer svaki posao ako se radi od srca, onda i nije posao, nego život ispunjen ljubavlju. 
Do sledećeg posta, ljubim vas :*
 Sonjin blog: http://soniacreazzione.blogspot.com/
 Facebook page: https://www.facebook.com/soniacreazzione

Comments

  1. Sjajni crteži ! Podržavam vas obe!

    ♥Kristina
    Novi post je na blog!
    ••• vrgov.blogspot.com •••
    instagram:@vrgov

    ReplyDelete
  2. Draga Nina, hvala ti na lepom predstavljanju i lepim rečima <3
    Hvala ti što si podelila moje radove na svom blogu :) :*

    soniacreazzione.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Super su crtezi, nadam se da ce se Sonji ispuniti snovi.. :)

    ReplyDelete
  4. Zaista talentovana mlada dama, mnogo mi se dopadaju crtezi!!! ;)

    ReplyDelete
  5. Prelepo crtezi! :)
    Pozdrav za obe!


    http://doityourselflady23.blogspot.com/

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for coming to my blog and sharing your opinion :)

Popular posts from this blog

Flower pants and NEW JELLY FISH BAG

Film - Peaceful warrior + lični dozivljaj filma

My design - Blue and orange dress

Blog - profil