My first self-carved blouse

U OVOM postu sam napomenula da sam pre mesec dana krenula na kurs šivenja. To je stvarno nešto što me ispunjava i čini sretnom kad vreme provodim u ateljeu. Nisam se nadala da će prva stvar koju šijem ispasti dobro, odnosno nosivo. Ova bluza je ispala super, iako se vide male nepravilnosti prilikom šivenja i moja nesigurna ruka, ali za prvi put jako sam iznenađena i srećna što mogu da je nosim.

Posebno mi je draga boja, koju sam na brzinu odabrala u prodavnici materijala, jer nemam ništa slično u svom garderoberu. Takođe me raduje i što se dobro slaže sa ovim prslukom, jer uz njega retko koja boja ide osim crne ili bele.
Kroj i način šivenja su iz Burde, novine koje su odlične za žene koje vole da šiju.

Photos taken by: Vlada Street Fashion 101
Nadam se da vam se dopada moj prvi odevni predmet koji sam sašila. Čekam vaše komentare :)
U sledećem postu ću vam predstaviti fantastične skice haljina i odevnih predmeta, jedne veoma talentovane devojke. Do tada ostanite nasmejani i ljubim vas :*

Comments

  1. Nepravilnosti se ne vide ni najmanje!
    Ti si jedna umetnica! Boja je predivna, kroj je predivan, prelepo ti stoji i ja ti zelim da nastavis da radis ono sto volis! <3 <3
    Ja sam tvoja lavica iz Stajiceva! :*****

    ReplyDelete
    Replies
    1. A Lavice moja, ti znas da ces mi ti biti model. Volim te i hvala ti <3

      Delete
  2. Ne mogu se nadiviti ovom outfitu! Savršeno je Ta jaknica je možda mogla da bude malo strukirana, ako me me razumeš, ali generalan komentar je da je divna!

    Zapratite me na gfc-u, uzvraćam:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti draga, retko kada nosim strukirane stvari, ali bice i takvih verovatno :)
      Hvala ti :*

      Delete
  3. Svaka cast Nina, bas si me prijatno iznenadila :-)
    Boja i kroj su odlicni, sve pohvale ! :-***

    katycolorfulfreak.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Odlično je ispalo! Volim kad netko svoju kreativnost zna usmjeriti u nesto korisno, u ovom slučaju nosivo. Ja, iskreno, ne vidim nikakve nepravilnosti. :-)

    http://fashionistabih.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ne vide se jer nije slikano izbliza :)
      Hvala ti puno :*

      Delete
  5. Možda sam ja laik za te stvari, ali ja ne vidim nikakve nepravilnosti. :) Odlično je ispalo, i sjajno si je uklopila. :) Boja je dobra, ali model me je oduševio! :)
    Svaka čast, Nina! :) :*

    ReplyDelete
  6. Jao Nina, ovo predivno izgleda. Baš si me iznenadila :D Jako, jako mi se svidja.. Srećno na kursu, nadam se da ću i ja uskoro krenuti :) :*

    ReplyDelete
  7. Predobro je. Boja je jako lepa. Da nisam procitao tekst, mislio bih da je kupljeno u radnji. :) Bravo. Samo napred.

    alexacidillustrations.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Wow Nina zaista sve pohvale, drago mi je da sledis svoje snove i radis ono sto volis ;) pozzz

    ReplyDelete
  9. What a lovely dress, it looks amazing on you! Oh, by the way; your hair color is so pretty!
    Wow I love the navy ASOS one! Great post..... Best and Worst Dresses Photos

    ReplyDelete
  10. Beautiful look!

    http://fridaynightstyle.com/

    ReplyDelete
  11. Svaka cast na prvoj, zelim ti da ih uradis jos puno =) <3

    ReplyDelete
  12. Mnogo mi se svidja tvoja kreativnost! Ja isto crtam i dizajniram i sijem! Zapraticu te a ako hoces zaprati i ti mene .Bice jos puno skica i crteza na mom blogu pa ako ti se svidja pogledaj! Jakna je pre cool a posebno boja jer je to moja omiljena.
    ••• vrgov.blogspot.com •••
    instagram:@vrgov

    ReplyDelete
  13. Kad sam mamu pitala kako se je naučila šivanja, rekla je iz Burde. Ove novine su izgleda 'sveti gral' za sve koji žele šivati :) Jakna je predivna i perfektna, i boja ti stoji super! :) xx Maja
    - http://modern-muffin.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa za sada i meni izgleda kao sveti gral :)
      Hvala Majo :*

      Delete
  14. Wow that blouse looks so good I can't believe that you made it yourself:)

    http://larajemec.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Odlicno je ispala jaknica. I super se slaže uz ostatak kombinacije. :)

    ReplyDelete
  16. Mnogo mi se sviđa jaknica, boja je fenomenalna, a kroj stvarno fantastičan, svaka čast :)

    ladyayla.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Gde si kupila materijal i koliko te je na kraju sve kostalo? Za outfit nemam reci stvarno, sjajna si. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Materijal je Velur kupljen u Suknu u Novom Sadu, sve ukupno me je izaslo oko 1200 dinara, s'tim da mi je materijala ostalo za jos suknju da napravim :)
      Hvala ti :)

      Delete

Post a Comment

Thank you for coming to my blog and sharing your opinion :)

Popular posts from this blog

Flower pants and NEW JELLY FISH BAG

Film - Peaceful warrior + lični dozivljaj filma

My design - Blue and orange dress

Blog - profil