Moje iskustvo sa Kokosovim uljem - I deo: Kosa

* In the right corner you can find translate help, which can be used for changing the language. Kisses
Na samom početku blogovanja govorila sam o Kokosovom ulju, kao alternativom za mnoge stvari.
Međutim kao korisnik istog ovih godinu dana mogu baš da pričam o njegovim dobrim stranama.
Prva stvar o kojoj ću pisati, kod kokosova ulja i u čemu mi je najviše pomogao jeste kosa. Pošto sam poslednjih godinu dana bila dosta izložena blanšu i pegli, apsolutno sam zapostavila kvalitet kose i moj prirodan oblik, koji nije ravan.
Cena iznosi oko 500,00 dinara, i koristim baš ovaj sa slike.
Prirodno sam kovrdžava, međutim, počela sam da se peglam veoma rano i moje kovrdže su vremenom izgubile oblik. Pred kraj 2014. sam morala i da skratim kosu jer joj više nije bilo spasa.
Jednu noć sam odlučila da prespavam sa maskom od kokosovog ulja na kosi, jer sam pre toga uvek imala običaj da je držim oko sat vremena. Pošto sam ustala ujutru i shvatila da je vreme ružno, odlučim i da pustim da mi se kosa osuši sama jer nisam planirala nigde da idem i nije mi bilo bitno kako će se osušiti. Međutim posle tri sata, uopšte nisam obratila pažnju na kosu dok nisam otišla na ogledalo u hodnik i videla da mi je kosa skroz kovrdžava. Baš kakva je i bila kada sam bila manja. Od tada, moja kosa kada god se prirodno osuši ( uz malu pomoć fena da bi se korenovi bolje osušili i kosa bila suva, ako idem napolje ) bude apsolutno kovrdžava bez talasastih detalja koje sam imala pre.
Pošto sam pravila spisak novogodišnjih odluka, jedna od je bila da ostavim peglu po strani.
  • Kosa kada je opeglana ( inače, nisam sigurna da li je bilo do šampona, ali retko kada je imala ovakav volumen )


  • Kosa danas bez peglanja, bez ikakvih dodataka, osim vrlo malo laka nakon sušenja. ( izvinjavam se na fotografijama, u kupatilu je bilo najbolje svetlo, a i slikano je telefonom, jer sam aparat razbila po treći put )




Pegla je apsolutno zlo za kosu. Bar moju, jer sam ubijala njen prirodan oblik i ispravljala je svaki dan. Moje ostavljanje pegle po strani ima i dublji smisao. Želja da prihvatim sebe u potpunosti.
Dugo se borim sa estetskim problemima kod sebe, i stalno sam nešto pokušavala da promenim.
Peglanjem kose sam htela da postignem savršenu kosu, i da na taj način promenim svoj izgled. Posle deset godina peglanja shvatim da ustvari ravna kosa doprinosi izražavanju mojih nedostataka. Porodično imam izraženiji nos i obraze. Kada se opeglam, nisam bila svesna da moj nos dolazi do velikog izražaja i izgleda još širi nego što jeste. Ono što kovrdžava kosa uradi, jeste da samim volumenom i širinom stavlja moj nos u drugi plan i nekako ga ne čini većim.

Kako koristim kokosovo ulje?
Obično držim kokosovo ulje u frižideru, i kada stavljam ovu masku odvadim jednu supenu kašiku i ostavim u čaši da se istopi.
Odaberite dan kada vam je kosa najmanje čista. Dobro očešljajte kosu i postarajte se da nemate nikakvih čvorića ili zamršene kose.
Preferiram da prvo rukama nanesem ulje na korenove kako bi što bolje upili, a ostatak rukama raširim po kosi. Nakon toga uzmem manju četku i dobro očešljam kosu kako bi se ulje što bolje raširilo i kosa ravnomerno upila.
Počešljam kosu u visoku punđu i zavežem je nekom manjom špagicom kako ne bi kidala kosu gumicom.
Pronađite neku staru jastučnicu koju ćete koristiti isključivo kada spavate sa maskom.
Kosu ujutru operete normalno kao i inače, i važno je da ukoliko koristite neki regenerator, ne nanosite ga na koren jer će ulje već odraditi posao.
Od kada koristim kokosovo ulje, regenerator koristim samo na krajevima i to mi je sasvim dovoljno.

Naravno da neću zauvek prestati da se peglam, ali sada sledi period oporavljanja  :)
Nadam se da će vam ovo iole pomoći, jer znam da mi devojke najveću muku mučimo sa kosom :)

Da li vam se više dopada opeglana ili kovrdžava, i da li vi puštate vašu prirodnu kosu ili je peglate?
Sledeći deo ću posvetiti problemima kože i usne duplje kod koje mi je kokosovo ulje pomoglo u velikoj meri.
Do sledećeg posta ljubim vas :*

Comments

  1. Već dugo čitam o kokosovom ulju i njegovom sjajnom uticaju na kosu, ti si me ubedila da ga konačno probam :) I mojoj kosi itekako treba period oporavljanja (peglanje, feniranje, farbanje) - kod tebe se definitivno vidi intenzivan rezultat :) Reci mi, gde se može kupiti ovo kokosovo ulje? Btw, Odličan post!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Katarina, prvo da ti se zahvalim na komentaru :)
      Videh da i ti imas farbanu kosu, samim tim smo u istom sosu, a da ne pricam o przionici kose :)
      Vidim da si iz Novog Sada, i apsolutno ti preporucujem da odes i do prodavnice zdrave hrane, i da obliznjeg marketa, pa da uporedis cene jer znaju da variraju :) Uglavnom ga kupujem po ceni od 500,600 dinara po zdravoj hrani po mom kvartu u Novom Sadu. Prolutaj malo pa gde cena bude najpristojnija tu uzmi :)

      Delete
  2. Pa ti svakako imas divnu kosu :)
    Pitacu mamu sutra gde nalazi u Apatinu, pa ti javljam na Facebook :*

    ReplyDelete
  3. Definitivno ti lepše stoji kovrdžava kosa :-)
    Moraću da probam kokosovo ulje :-***

    katycolorfulfreak.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. svidjaja mi se kovrdzava kosa, uvek sam je volela verovatno zato sto ne mogu da uvijem kosu :) jako ti lepo stoji :) hvala sto si posetila moj blog :*

    http://www.adelaacanski.com/

    ReplyDelete
  5. I love love love your hair! Perfect length and amazing color! I know, coconut oil has amazing beauty benefits!

    What about follow4follow? Would be sooo happy if we would stay in touch!
    xoxo Colli // tobeyoutiful

    ReplyDelete
  6. Vec neko vreme razmišljam da kupim kokosovo ulje, mislim da ću sad to uraditi. Svidja mi se kako ti stoji i ravna i kovrdžava kosa i stvarno si lepa devojka, nema potrebe da sakrivaš bilo kakve nedostatke.. :)

    ReplyDelete
  7. Kokosovo ulje je neverovatno :) Planiram vec odavno da ga kupim jer mi treba nesto kao spas za feniranje :) Sto se tice peglanja definitivno se slazem. Jedina stvar koja moj kosu cini ovako lepom jeveliko NE peglanju. Znaci u ruci mi je samo ako je bas ba hitno sto mu dodje jedno u 6mesec, tako da pozdravljam svako izbegavanje pegle :) Neguj svoju kosicu jer je prediiivna :)

    ReplyDelete
  8. Pa pravo je vreme za nabavkom :) Hvala ti puno :*

    ReplyDelete
  9. Meni kokosovo ulje super djeluje na kosu, volim ga koristiti jednom tjedno kao masku!
    Pusa iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ReplyDelete
  10. Definitinvo ti je bolje sa kovrdžavom kosom.
    Kokosovo ulje mi je na spisku tako da kupujem kad nađem. :)

    http://maricorner.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. When I was younger I had long blonde curly hair and when I was about 4, my hair got straight and brown (damn you genetics). And I really like curly hair but I think that with straight hair you can experiment more with hair. I never thought that you can use coconut oil as a hair mask but it sounds interesting and I will give it a try:)

    http://larajemec.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I agree that you can experiment with straight hair more, but when it is damaged as my, I can't do anything accept put her in a bun :)
      Thanks :*

      Delete
  12. Imam istu takvu kovrdžavu kosu, još malo gušću.. Ali nikako da nateram sebe da ostavim peglu, mada je ne peglam često, možda jednom u 10 dana..
    Ja glasam za kovrdže :)
    A kokosovo ulje još nisam probala, ali probaću svakako :)
    soniacreazzione.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa verovatno bih nastavila sa peglom da nisam kosu dovela do stadijuma kada je pegla cini gorom po izgledu, a onda opet mi se i dopalo ovo kovrdzavo, lakse je i manje se masti kosa :)
      Hvala ti Sonja :*

      Delete

Post a Comment

Thank you for coming to my blog and sharing your opinion :)

Popular posts from this blog

Flower pants and NEW JELLY FISH BAG

Film - Peaceful warrior + lični dozivljaj filma

My design - Blue and orange dress

Blog - profil