Outfit - Vintage blue jumper


Zima. Nije da je ne volim, volim pravu zimu kad padne sneg i kad je sve belo i lepo. Ali ovi tmurni dani pomešani sa košavom mi ne prijaju. Slikanje napolju bez jakne je ne moguce jer je pre hladno, a i da vam kazem, slike ispadnu jako lose jer je sve tmurno.
Tako da sam za ovaj post odlučila da se slikamo u stanu. 
Ako me pratite na Instagramu, mogli ste da vidite sliku sa dzemperima koje mi je mama poklonila, a koji su stariji od mene :) Najveca sreća mi je kada dobijem neku vintage stvar, ili kada nadjem nešto savršeno u second-hand prodavnici. 
U mom ormanu se nalazi garderoba od mog sedmog razreda, postoje stvari kojih se nikada ne odričem. Neke stvari mi nikada ne dosade, pa i ako ih ne nosim neko vreme, uvek ih čuvam jer znam da će opet biti nošene.
Medjutim postoje stvari za koje sam sigurna da mi više nisu potrebne, pa sam odlučila da ih prodajem preko interneta, pa svako ko je zainteresovan može da pogleda moju stranicu na Moje Krpice.

Winter. Not that I do not love her, I love true winter when it snows, and when everything is white and beautiful. But these dark days mixed in with wind are not cool. Shooting outside without a jacket is not possible because it is too cold, and to tell you, the pictures turn out too bad because everything is bleak.
So I decided for this post to take pictures in the apartment.
If you follow me on Instagram, you could see a picture with a sweater that my mother gave me, and who are older than me :) The greatest happiness is when I get a vintage thing, or when I find something perfect in a second-hand store.
In my closet is clothes from my seventh grade. Some things I never get bored, even if I do not wear them for a while, I am always keeping them because I know I will wear them again.
But there are things that I'm sure that I will no longer need, so I decided to sell them over the internet, so anyone interested can look at my page on My Cloths.
Do sledećeg posta, ostanite nasmejani i srećni :)
Until the next post, staz smiled and happy :)

Comments

  1. I ja više volim pravu zimu, sa snijegom! :) Džemper je odličan, trebaće nam puno džempera za ove hladne dane. :D Ja sam se zaledila kad sam se fotografisala za poslednji post, ali šta da se radi, moram da trpim nekih 10, 15 minuta. :D

    Military coat - check out the latest post! :)
    xoxo <3

    ReplyDelete
  2. Joj i ja bi istrpela ali tako je tmurno da su slike grozne bile, tvoje su super :)
    Hvala ti :*
    Dzemperi svakako u velikom broju :)
    LJubim te :*

    ReplyDelete
  3. Super je post! U pravu si za dzempere jer su nam trenutno neophodni i izabrala si odlican bas mi se dopada...
    xoxo, M

    http://www.perfectlyimperfect.info/

    ReplyDelete
  4. I ja sam ista, mnogo se vezem za neke stvari :-)
    Kombinacija je divna, dzemper odlicno ide uz suknjicu :-**

    katycolorfulfreak.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Uvek medju vintage stvarima se nadju unikatne stvari, to mi omiljeno ;) pregledacu tvoj ormar!!!

    ReplyDelete
  6. Super izgledaš, divna kombinacija :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for coming to my blog and sharing your opinion :)

Popular posts from this blog

Flower pants and NEW JELLY FISH BAG

Film - Peaceful warrior + lični dozivljaj filma

My design - Blue and orange dress

Blog - profil