Outfit - Something special or not?

Da vam budem iskrena, prvo nisam htela da izbacim ovaj post jer delujem veoma neozbiljno na slikama, i outfi je sličan kao jedan od prethodnih. Međutim setila sam se koliko sam bila srećna taj dan, a nije se desilo ništa specijalno. E sad, potrebno je definisati tu specijalnost. Da li je stvarno potrebno da se nešto specijalno desi da bi bila srećna, ili je dovoljno da shvatim da je samim tim što sam živa i što imam tu privilegiju da udahnem život svaki dan, to već specijalnost, verovatno je ovo drugo. Samo još to sebi moram dobro da utuvim u glavicu. Jer se često dešava meni, a verujem i vama da pomislite kako vam se ne dešava ništa. Ali dešava se. Uvek. Kad vas obuzmu takve misli, savetujem da se obučete i izađete do obližnjeg parka. Sedite i posmatrajte. Život se dešava iako vi sedite tu i ne radite ništa. Vi birate. Ili da nastavite da sedite i govorite kako se ništa ne dešava, ili da jednostavno uronite u dešavanje i počnete da radite bilo šta što vas ispunjava. 
Mene uvek izvuče misao da imam 80 godina i da se kajem što neke stvari nisam uradila ili probala.
Nekada nismo ni svesni koliko ustvari vreme brzo prolazi, i koliko ga je ne moguće vratiti. Sa 23 nekad žalim što sam određene godine provela u ne znanju i fokusu na nevažnim stvarima. Ali dobro, daleko je onih 80 pa hitam da ispunjavam svaku zamisao koja mi padne na pamet. Hitajte i vi :*


To be truthful, first I did not want to throw out this post because I look very irresponsible on the pictures, and outfit is similar to the previous one. But I remembered how much I was happy that day, and I did nothing special. Now, it is necessary to define this specialty. Do you really need that something special to happens to be happy, or is it enough to realize that the very fact that I'm alive and I have the privilege to breathe life every day is already a specialty, it is probably the second one. Only I need to push that into my head. Because it often happens to me, and I believe you to, think that nothing is happening. But it happens. Always. When you overcome such thoughts, I suggest you get dressed and go out to a nearby park. Sit back and watch. Life happens even if you sit there and do nothing. You choose. Or continue to sit and talk so that nothing is happening, or simply immerse yourself in the event you start to do anything which fills you up.
I always thought that I have pulled out 80 years ago and I regret that some of the things I have not done or tried.

Sometimes we are not even aware of how much time actually passes quickly, and how it is not possible to return. With 23 sometimes regret that I spent some years on not important things. But well, it's far those 80 so I hasten to fulfill every idea that comes to mind. You go to: *



Comments

  1. NICE
    CHECK OUT MY NEW POST
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2014/12/hello-winter-with-bunny-ear-embellished.html

    ReplyDelete
  2. Ma ko kaže da moramo da budemo ozbiljni kad se fotografišemo za blog? :) Ja sam često nasmijana na fotografijama, to možeš i da vidiš na mom blogu, zar nije bolje da širimo pozitivnu energiju? :)) Naravno, ima dana kad sam namrgođena, a to mi naročito teško pada kad moram da se fotografišem. E onda mene moja drugarica animira iza fotoaparata tako da ja moram da se nasmijem njenim grimasama. :D Odlične su ti ove vesele fotografije! :) <3

    November Favorites

    Neon colors - Check out latest outfit post! :)
    xoxo
    P.S. Smile! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Bokice na ovom divnom komentaru :) SAljem ti :*

      Delete
  3. Slažem se sa tobom kad ćeš se zabavljati ako ne sad dok si mlad, outfit je fenomenalan i jako mi se sviđa kombinacija karirana košulja i kožna jakna :)

    http://dimi-cool.blogspot.com/2014/12/we-found-wonderland.html

    ReplyDelete
  4. Ma bas super outfit! Svidaju mi se cizmice i jakna!
    Pusa iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ReplyDelete
  5. U potpunosti si u pravu, svi imamo te trenutke, ali kao sto kazes samo napred bez kajanja! I ja cu malo vise da se smejem na postovima, za pocetak ;)

    ReplyDelete
  6. Nominovala sam te za Liebster award Tag
    http://suzanas1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Uzivas u tome sto radis i treba da se smejes. :)
    http://moijoja.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for coming to my blog and sharing your opinion :)

Popular posts from this blog

Flower pants and NEW JELLY FISH BAG

Film - Peaceful warrior + lični dozivljaj filma

My design - Blue and orange dress

Blog - profil