Outfit - Romantic jumper and little announcement

Dobro jutro lepi moji. Nadam se da uzivate u ovim suncanim danima jer meni jako prijaju i odmah se bolje osecam cim vidim sunce ujutru. Juce smo moj prijatelj Vlada i ja isli da snimamo emisiju na temu blogera i njihovog posla. Jedva cekam da vam pokazem istu i da cujem vase misljenje.
Veoma sam zahvalna Ivani Zecevic na saradnji i pozivu da se uradi ova emisija.
Naravno uz ceo dogadjaj ide i mali outfit koji sam spremila za to snimanje.
Nadam se da vam se dopada.

Ljubim vas puno do sledeceg posta :*
P.S. mali kratki intervju je izasao na glavnoj You Tube stranici Serbia Fashion Week-a, pa ukoliko ste zainteresovani pogledajte :)
Good morning my lovelies. I hope you're enjoying in these Sunny days, because they are such a inspiration for me. Yesterday I went on a filming for one TV a show about bloggers in Serbia and about our work. I can't wait to show you what we filmed and to hear you're opinion.
Of course with all filming I prepared little outfit for shooting. Hope you like it.
Sending you kisses:*
P.S. I had a little interview on SFW, that you can look HERE , but unfortunately is on Serbian.

Comments

  1. OMG obozavam taj dzemper ^_^ Sjajno izgleda! :)

    ReplyDelete
  2. Totally in love with the cardigan, it's gorgeous. Congrats on the film project.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ReplyDelete
  3. Džemper i suknja su mi fantastični, mnogo sladak outfit :)

    ReplyDelete
  4. super kombinacija - dzemper djeluje mnogoo mekan i udoban :)

    http://streetlifewithstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. divan dzemperic, i slatka kezual kombinacija :)

    http://styleoutbyjasmina.blogspot.com/2014/11/nagradjivanje.html

    ReplyDelete
  6. Jedva čekam da vidim taj intervju, stajling je fantastičan kao i uvek :)

    http://dimi-cool.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Super izgledaš. Divno!
    http://theartofstyleselmabijedic.blogspot.com/

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for coming to my blog and sharing your opinion :)

Popular posts from this blog

Flower pants and NEW JELLY FISH BAG

Film - Peaceful warrior + lični dozivljaj filma

My design - Blue and orange dress

Blog - profil