Outfit - Purple bronze in the movie night


Ljubičasti karmin na celu ovu kombinaciju možda i ne ide, ali meni se dopalo kako je sve to izgledalo pa sam odlučila da to sve zajedno iznesem. To veče sam iskoristila da odem na jednu lepu kafu sa svojim devojkama, a nakon toga i u bioskop na gledanje filma Mali Budo.
Veče prepuno naših tema, smeha i emocija.
Preporučujem da jedno hladno popodne posvetite odlasku u bioskop sa društvom i slatko se nasmejete uz ovaj film :)


Purple lipstick on the whole this combination might not go, but I liked how it looked, so I decided to express it all together. That evening I went to a nice coffee with my girlfriends, and then in the cinema watching the film Little Buddha.
Evening full of our themes, laught and emotions.

I recommend that one cold afternoon devote going to the movies with friends and sweetly laugh with this movie :)





Comments

  1. Volim ove tvoje smele kombinacije! A iskreno ne znam kad sam zadnji put bila u bioskopu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Marija, a eto prilike da ovaj film pogledaš u bioskopu sa svojim dragim :)

      Delete
  2. Karmin je super i svidja mi se kako ti stoji, ali majica mi se ne svidja :)

    https://corleonka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Karmin i praka mi se bas svidjaju! :)
    http://natasafashionlover.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Hvala :)
    Odličan za razbibrigu i smeh :)

    ReplyDelete
  5. Dobar je film, gledala sam ga čim je izašao. :) A olovka za usta mi se baš sviđa, tražim takvu neku boju, baš ću poći da pogledam da li je to to što ja tražim: :) Mada, htjela sam da kupim neki bordo mat karmin, snimila sam jedan Mac-ov na netu, ali ga nema ovdje u Bgu. :( Ako znaš gdje ima da se kupi neki bordo javi. :) poz
    xx

    Put Your Faux Fur On - Check out my latest post! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa od karmina slabo ynam gde ima, ali olovku uvek mozes naci u bordo boji, meni su najbolji Golden Rose ili Aura :)

      Delete
  6. Odlicna boja ruza za usne! Super ti stoji!
    Pusa iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ReplyDelete
  7. Svidja mi se kako si se poigrala sa bojama :-)
    Neobicno i lepo <3

    katycolorfulfreak.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Lepo je legao taj ljubicasti karmin na sve to... :)

    http://sparklyget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. preljepa i svidja mi se outfit :))

    http://adnacukurija.blogspot.com/

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for coming to my blog and sharing your opinion :)

Popular posts from this blog

Flower pants and NEW JELLY FISH BAG

Film - Peaceful warrior + lični dozivljaj filma

My design - Blue and orange dress

Blog - profil