View - My little office

Ne mogu vam opisati koliko se svaki put radujem kada sednem za svoj sto da radim. Zovem je kancelarija, jer radim na tome da jednog dana imam pravu kancelariju, koju ću urediti po svom ukusu i koja će biti moja oaza mira i kreativnosti. Trenutno je ovo moja oaza.
Podstiče me na pozitivnu energiju jer svako jutro kada ustanem bacim pogled na poruke iz Sensa novina. Pa kad se podsetim starih, uvek izvučem i jednu novu kao motivaciju za taj dan.

I can't describe how I fell happy every time when I sit on my desk to work. I call ti office, beacuse I am working on it to have it some day, when I am going to make it based on my taste and wishes. For now this is my oasis of peace.
Naravno tu je i bločić iz Uređenog haosa koji mi služi da svako veče zapišem zadatke koji me ujutru čekaju. Ukoliko volite kreativne stvari, skoknite na njihov sajt i bićete oduševljeni.
Takođe kod njih možete naći i dnevne planere, u koje ja zapisujem sve svoje dnevne aktivnosti. U početku nisam imala toliko aktivnosti, ali kako vreme odmiče sve više imam ispunjeniji dan, i moj planer dobija sve veći smisao. 
Apsolutni hit mi je planer za blogere koji mi je produbio inspiraciju za sve više ideja.

Trenutno knjiga kojom se bavim je : 
Znakovi pored puta - Ivo Andrić
Knjiga koju koristim kada mi opada motivacija i svesnost jer mi podiže koncentraciju i tera me na razmišljanje. Kao i Feng Shui sa kojom se susrećem prvi put, počela sam da je izučavam jer sam shvatila da se moja osećanja menjaju kako menjam i odnos stvari u mojoj sobi.
The book who I am using when i need some concentration and motivation is "Signs along the road" by Ivo Andric.
And I started to study Feng Shui beacuse I realised that my feelings are changing when I change things in my room.
 
U ovom stanu živim 4 godine i do sada nije postojala mogućnost krečenja iz nekih privatnih razloga, tako da sam odlučila da mrlje na zidu prekrijem ovim stikerima koje sam pronašla u kineskom tržnom centru i veoma sam zadovoljna kako izgledaju. Bajkovite vile koje me podsećaju da nije zabranjeno sanjariti o velikim stvarima, koje se nekad čine i nestvarnim.
In this apartment I live 4 years now, and we didn't change the color of our walls. So I decided to put on some stickers from fairy tales. I choose fairies beacuse they remind me how I can always use my imagination to make my dreams come true.
Moja skromna polica koja se sastoji od jedne knjige koju povremeno čitam jer je izuzetno teška i zahteva jaku koncentraciju. Ne volim da čitam knjige bez misli o istima. Često mi se desi da tokom čitanja shvatim da su mi misli odlutale. Tako da postoje knjige koje čitam povremeno i kada osetim potrebu da nastavim sa čitanjem iste.
My little shell where i also have book who I am reading once in a while because it is pretty hard, and I really need to be concentrate on her. 

Kutija o kojoj sam vam pričala u ovom postu. Ona mi služi za dnevne želje. Posmatram je kao vrtlog energije koja ispunjava sve moje želje. Verujte izuzetno radi :)
Box of happines who I use every day when I wake up. I imagine her like box of  vortex where put my daily wishes. It works trust me :)

Sitnice koje vam služe da ulepšate svoj prostor, kao i albumi sa slikama koje volim da gledam kada me uhvati nostalgija za kućom :)
Album with pictures is here when I feel nostalgic for my home :)

Kao što sam gore pomenula kartice iz Sensa novina, tako iste i čuvam jer ih nikada ne pročitam do kraja, uvek u svakom broju postoji tema za koju smatram da trenutno nisam spremna, i ostavim je za neki drugi put. Pritom su novine prepune korisnih saveta, i lepo su urađane, tako da mi odgovara da stoje na polici :)
Na pluti koja mi stoji iznad stola uvek se nalazi neka slika koja mi mami osmeh, trenutno je to ova slika sa BFW-a koja me podseti koliko mi je bilo zabavno :)
I always have one picture that make me smile when I look her. I change i t once in a while.

I za kraj, ono što upotpunjuje moj kreativni rad su definitivno kolekcije olovaka u boji i markera, a pogotovo stikera i raznih sitnica koje u meni bude pozitivnu energiju i volju za radom.
And for the end, things that make my work full are nice pencils and markers, especially the stickers who are waking positive energy in me and they wake desire for work in me :)

P.S. Žao mi je zbog slika, ali svetlo je izuzetno loše u mojoj sobi jer sam zatrpana zgradama i do mene ne dopire ni tračak Sunca :)
P.S. I am sorry for light in pictures, beacuse my room does not have Sun light.

Comments

  1. Lijep radni kutak!
    Svidja mi se tvoj blog :)
    Pusa iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    Pozivam te da sudjelujes u OASAP darivanju na mojem blogu! :)

    ReplyDelete
  2. great post :) http://petrishapozz.blogspot.com/2014/11/marc-jacobs.html

    ReplyDelete
  3. Interesantan post!
    teodorassmallworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Totalno u mom fazonu ! :-)
    Sarenilo, boje - divno <3

    katycolorfulfreak.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Meni ovo divno izgleda! :)

    www.fashion-board.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Super si samo tako nastavi :)

    http://alexandraworld15.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Odlicna ideja za prekrivanje mrljica na zidu...

    Nadamo se da ces uskoro ispuniti svoj san i da ces nas obradovati sa My NEW little office postom u skorije verme

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for coming to my blog and sharing your opinion :)

Popular posts from this blog

Flower pants and NEW JELLY FISH BAG

Film - Peaceful warrior + lični dozivljaj filma

My design - Blue and orange dress

Blog - profil