Serbia Fashion Week Day 1

Koliko god da se moj dragi prijatelj Vlada sa Street Fashion101 bloga trudio da slike ispadnu normalno, veme to nije dozvoljavao. Izgledaju tmurno ali nadam se da cete uspeti da vidite lepo ceo outfit. Vlado hvala :)
My friend from streetfashion101.blogspot.com really tried to make this photos great, but the weather ruined all. But I hope you can see the outfit :)


Prvi dan revije je gotov i mogu reci da sam zadovoljna sa onim sto sam videla. Govoricu o onim dizajnerima koji su ostavili utisak na mene :)
Prvi na spisku je definitivno Mladen Baron cija revija mi se najvise dopala. Haljine sa cipkom i baroknim elementima su mi se jako dopali :)
First day of show is over ad I am satisfied  with thinfs that I saw. I will show you the designers who left impression on me :)
First is definitely Mladen Baron whose show was the most interesting for me. Dresses with lace and Baroque elements where great :)
Manekenka Tamara koja me je najvise odusevila.
Model Tamara who I liked the most.

Druga je Milena Radovic kod koje su me odusevile postojane boje i lepi kaputi.
Second is Milena Radovic where I liked the colors and coats.

Sledeca je Irina Tosheva iz Makedonije cije stvari iz kolekcije bih definitvno mogla da nosim, jer su lepog dizajna, materijala i mogu da se kombinuju svaki dan :)
The next one is Irina Tosheva from Macedonia  whose clothes from the collection I could wear every day and I really liked them :)
Marija Sabic sa svojim prelepim i zenstvenim haljinama i pantalonama sa divnim topovima.
Marija Sabic with her's beautiful dresses and pants with short tops.

 Anja Plemić  Valentina Feher  Anđela Bulatović  Zorica Jadranski

Nadam se da ste uzivali u fotografijama :)
Koji se dizajner vama najvise dopao? :)

Hope you liked it:)
Which designer you like the most? :)

Comments

  1. love so many designs from the collection!

    Irene
    www.thedailylace.com

    ReplyDelete
  2. Outfit ti je bio predobar ! :-)
    A najvise mi se svidela Irina Tosheva <3

    NEW POST
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2014/10/fck-sweatshirt.html

    ReplyDelete
  3. Gdje si kupila cizmice? Prelijepe su!

    ReplyDelete
    Replies
    1. U obicnoj radnji na Bulevaru Oslobodjenja u Novom Sadu :)

      Delete
  4. Adorabile il tuo look, bella la sfilata!
    http://piubuonepiubelle.blogspot.it/

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for coming to my blog and sharing your opinion :)

Popular posts from this blog

Flower pants and NEW JELLY FISH BAG

Film - Peaceful warrior + lični dozivljaj filma

My design - Blue and orange dress

Blog - profil