View - New diaries, organization desk and little things

1. Novi rokovnici
1. New diaries
Oduvek sam volela kancelarijski pribor, pogotovo ako je kreativan i saren. Ove rokovnike sam videla kod Branasdivineworld i odmah sam se odusevila jer sam jako neorganizovana kada je u pitanju postavljanje postova, to traje danima jer uvek nesto zaboravim, proveravam vise puta i tako. Ovi rokovnici ce mi biti od velike pomoci i vec cim ujutru ustanem oni su prva stvar koju proveravam sto se tice obaveza u toku dana i obaveza oko bloga.
Takodje su me inspirisali i dali mi ideju za puno kreativnih poslova koji su mi vec dugo u glavi a koje sam resila da sprovedem u delo. Jedan od tih ce biti u skorijim postovima :)
Za ove fantasticne rokovnike zasluzan je Uredjeni haos. Samo reci hvale imam za ljubaznost, pruzanje informacija i brzinu. Sve sto se nalazi na njihovom sajtu je kao pravljeno po mom ukusu i odusevljena sam vec smisljam sta cu novo da nabavim kad budem u prilici :)
Pa da pocnemo :)
I am always in love in office supplies, especialy when it is creative and colorful. This diaries I saw at Branasdivineworld and I immediately wanted them because I am really disorganized when I am making post, it lasts for days planing and everything and I shore forgot something. This diaries are going to be so helpful to me, and when I get up at morning firstly I look at my diaries and check what I have to do that day and for blog.
I was also inspired to do some creative crafts, and it will be soon on m blog :)
This diaries can find on Uredjeni haos  :)
So lets start :) 
Keep calm and blog on je rokovnik kao stvoren za blogere. Od sitnih detalja za blog do onih krupnih sve obuhvata. Ja sam do sada sve to pisala na sto strana i uvek sklapala pred pisanje posta. Sad sve pripremim na jednom mestu i samo cekiram dok radim :)
Keep calm and blog on is planner for my blog, and it is so helpful. Little details are so perfectly done that I am happy when I open it. Love to check everything and to write it down.

Kratak dnevni pregled obaveza sto se tice bloge, kratki zapisi i podsetnici :)
Little short day view of my obligations about blog, short writes :)

Raspored za svaki post, sve sto je potrebno da bi jedan post bio potpun :)
Schedule for every post, everything which is need for one post :)
Podsetnik sta sve treba da se fotografise, cesto mi se desava da ne uslikam sve :)
Reminder for everything that it needs to me captured. :)
Ono sto kod mene uvek varira i vise je troskova nego priliva, i odlicno mi dodje da dobro pratim kako trosim svoj novac :)
Inflows and costs are something that needs to be organized this is a perfect place for that :)
Nove stvari za kupovinu, kada se ima priike za to :)
New things for shopping :)

Nove ideje sa odmah razradjivanjem plana :) 
New ideas :)
Notes <3
Od svih sitnica najvise volim stikere i ovo je odlicno mesto na kome mogu da ih lepim sa planiram putovanjim, podsetnicima i sve ostalo :)

From all little things I love stickers the most so this is a perfect place for them :)
2. Organizacija stola
2. Desk organization
Trenutno moj sto radni izgleda ovako. U skorijoj buducnosti imam u planu da sama dizajniram svoj sto po svojim merama gde ce biti puno polica malih i velikih i sve ono sto meni treba. :)
At this moment my work desk looks like this. In future I have plan to design my own desk with all things I need, but I need time for that :) And money of course :)



Stickers for wall :)

 3. Male slatke stvari
 3. Little cute things

Mali notes u kome lepim sve slatke i pametne stvari iz novina <3
Little notes in which I put cute and smart things from newspaper <3
Kutija srece je mesto u kome u toku dana sve svoje zelje zapisujem na papiric i tu ih ubacujem. Zelje se odnose na sitne i male koje su realne da se ostvare u tom danu :)
Box of happines in which I put every day little notes of my wishes :) 
Otkada organizujem svoje troskove mnogo bolje trosim i pazim na svoj novac :)
Since I am organizing my costs I spend better and I watch on my money :)
Najvise volim da putujem i jedino sto donosim sa putovanja i sto volim da mi ljudi donesu to su magneti :)
Traveling is my bottom thing in life, and from that I love to pick up magnets :)
Ove slatke stvarcice mozete da nadjete na sajtu Srecno dugmence - toplo preporucujem za sve one koji vole kreativne stvari :)
This little cute things you can find on site Srecno dugmence :)
I za kraj, ono sto mene na kraju dana opusti i svako vikend jutro uveseli su Sensa novine. Imate internet portal njihov, ali ja vise volim papirnu varijantu :)
The end :)

Nadam se da vam se svideo post, da li i vi volite ovakve kreativne stvari ?:)
Hope you like this post, do you love this creative things? :)

Comments

  1. Videla sam neke od slika na tvom instagramu, ali nisam znala kakvi su unutra :-)
    Odusevljena sam, svidja mi se post od pocetka do kraja ! <3

    NEW POST
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2014/09/its-paris-thing.html

    ReplyDelete
  2. I ja sam isto odusevljena rokovnicima! :)) Odlicna stvarcica za nas blogere. :D

    http://styleandglamfashionbyalexandra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Super post, jako mi se svidza rokovnik za blogere :))

    http://fabulousisfreedom.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. kul♥
    stylechristina.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for coming to my blog and sharing your opinion :)

Popular posts from this blog

Flower pants and NEW JELLY FISH BAG

Film - Peaceful warrior + lični dozivljaj filma

My design - Blue and orange dress

Blog - profil