Travel - Monastery Moraca, Ostrog, Kumanice and Mileseva

Vikend putovanje :) Nema nista lepse nego kratak predah od svih obaveza tokom nedelje. Za ovaj put odabrala sam obilaske manastira. Tokom ovogodisnjih obaveza i problema koje su me snasle zapostavila sam ono sto mi je najvaznije a to je dusevni mir, koji mi je preko potreban s'obzirom da spadam u one ljude koji sve emotivno dozivljavaju i prezivljavaju, sto se bas dobro ne odrazava na zdravlje.
Obzirom na sve sto mi se izdesavalo odlucila sam da pocnem vise da ulazem u putovanja i odmore, nego u stvari koje sam do sada radila.
Tokom ovog putovanja obisla sam cetiri manastira.
Vikend travel. There's nothing more better that short cut from all week obligations. For this trip I chose Monasteries. Through all things that happened to me I left out the most important thing and that is spiritual peace, which is the most important thing to me because I belong to people who are very emotional and on the same way I go through things, which is not good for my health.
I went to four Monasteries. 

Manastir Moraca se nalazi u Crnoj Gori i sastoji se od saborne crkve Uspenja Bogorodice, male crkve Svetog Nikole i zdraga konaka.
Monastery Moraca is in Montenegro state and it contains the Episcopal Church of the Assumption, little church of St. Nicholas and lodgings.
Ovde se nalazi izvoriste vode pre ulaska.
Here is a source of water before entering.
Prelepi konaci koji odisu mirom i lepotom.
Beautiful residences that exudes tranquility and beauty.
Ulazak u manastir.
Entering the monastery.
Izvoriste svete vode koja je lekovita.
A source of holy water, which is healing.
Donji Ostrog
Lower Ostrog
Ostrog (Crna Gora) - manastir u steni
Monastery Ostrog ( Montenegro) - monastery in the rock
Manastir Ostrog osnovao je hercegovacki mitropolit Vasilije u 17.veku koji je tu i sahranjen a kasnije i kanonizovan. On je svetac cudotvorac. Telo mu pociva u civotu u pecinskoj crkvi.
Ostrog monastery was founded by hercegovacki Metropolitan Basil in the 17th century who was buried there and later canonized. He is the patron saint miracle worker. His body was interred in the church's life in the cave.  
Mosti Svetog Vasilija koja cine cuda i zbog kojih ljudi sirom sveta dolaze.
Relics of St. Basil who do miracles because of which people all over the world are coming.
Red ljudi koji cekaju da vide mosti.
People who are waiting.
Nasi prijatelji tokom bosnogog putovanja :)
Our friends from travel.
Nismo im bili preterano interesantni :)
We weren't interesting to them :)
Moje noge nakon putesestvija po mracnoj sumi i hladnom asfaltu :) 
My feet after goind without my shoes.
*Believes: If you go barefooted you will be healthier and better.
Manastire Kumanice
Nalazi se izmedju Srbije i Crne Gore, tako kazem jer se on nalazi nakon izlaska iz Crne Gore a pre ulaska u Srbiju :)
Monastery Kumanice.
It is between Serbia and Montenegro :)
Ovaj manasitr smatraju Ostrogom broj 2, po svetosti i cudesnim stvarima.
This monastery is also known as Ostrog II because of miracles.


Konaci u Manastiru Milesevi.
Quarters in monastery Mileseva.
Manastir Mileseva u kojima se nalaze mosti Svetog Save.
There are relics of St. Sava.


Riznica manastira Mileseve
Umetnost na ribljoj kosti.

Nadam se da vam se dopada, ovaj post je malo drugacijih od ostalih, ali imala sam potrebu da vam predstavim ono sto sam videla i ono cime sam se odusevila. Ljubim vas do sledeceg posta.
Hope you liked it  :*

Comments

Post a Comment

Thank you for coming to my blog and sharing your opinion :)

Popular posts from this blog

Flower pants and NEW JELLY FISH BAG

Film - Peaceful warrior + lični dozivljaj filma

My design - Blue and orange dress

Blog - profil