Fashion Week day 3 + Videos of shows


Ovako je sve počelo :) Dve nedelje pre ovoga imala sam neke razgovore sa prijateljem o mogućnosti idenja na Fashion Week, ali sam nekako mislila da se to neće desiti. Zahvaljujući njemu sam odigrala ovu nagradnu igru i dobila dve karte. Ne mogu vam opisati moju sreću jer nisam ni sanjala da bi se mogla naći na tom mestu.

This is how it all began. Two weeks before this I had an conversation with my friend about possibility of going on Fashion Week, but somehow I thought that won't hapend. Thanks to him I played this game and I got two tickets. I can't describe you how happy I was, beacuse I haven't dream that I could go on in so quickly.

Odmah sam upisala ovo u svoj rokovnik i planiranje je počelo. Posebno mesto zauzela je Nina Karlavaris čijoj reviji sam se jako obradovala. Naravno najveću zahvalnost dugujem svojoj sestri koja mi je ustupila mesto boravka za to vreme u Beogradu. Jelena hvala ti :)
Moj partner za ovaj događaj bila je jedna jedina Nadja Sekulić.

Immidiately I put that event in my book, and started planning everything. I can'r forget to say BIG THANK YOU to my sister Jelena. She gave me her place to stay while I am in Belgrade. Thank's Jelena.
My partner for this event was one and only Nadja Sekulic.


Što se tiče mog outfita, dugo sam se dvoumila šta da OBUJEM jer mi je jako bitno da mi obuća bude udobna. Ali sam se na kraju odlučila za štikle i sada mi je žao zbog toga, sledeće godine definitivno one ne dolaze u obzir. Bar ne ovakvog tipa :D
Pošto su iscepane farmerice apsolutni hit, uz njih sam nosilu obučnu belu košulju zajedno sa kožnom jaknom. 

About my outfit, I was thinking should I wear heels or not, but at the end I wore them and I was sad. Definitely newt year they are NO for me, at least not this type of heels.
Jeans, white shirt and leather jacket where my combination.
Posle tri meseca druženja, i dogovoranja kako ćemo se upoznati u Novom Sadu, na kraju se ne planirano i zahvaljujući njemu upoznajemo na ovakom događaju :) Druženje se definitivno nastavlja i mnogo se radujem :)
Posetite njegov blog jer ima odličan stil oblačenja za muškarce Vlada sa Sreet Fashion 101 

After three months of hanging on socal networks and talking how we are going to meer in Novi Sad, we met in Belgrade thanks to him :) Definetly I got new friend :)
Check out his blog about Man's Fashion http://streetfashion101.blogspot.com/
Posle 2 sata čekanja da se gužva raziđe, konačna jedna slika na toliko izvikanom crvenom tepihu :)

Prsten P.S. Fashion
Jeans: Terranova
Shirt: Zara
Heels: Unknown
Jacket: Unknown
 Što si tiče dela ZONE 45 i prvih revija, najveći utisak na mene je ostavio Silvio Ivkić sa svojom revijom pod nazivom CODED EDGE  
Part ZONE 45, biggest impression on my had SILVIO IVKIC with his show named CODED EDGE.

VIDEO MOZETE POGELDATI OVDE https://www.youtube.com/watch?v=D9i4TcRpuhg
ZOU CAN WATCH VIDEO HERE https://www.youtube.com/watch?v=D9i4TcRpuhg

 Nakon njega u sklopu ZONE 45 je fantastična Ana Ljubinković gde sam na početku revije bila skeptična a onda nakon par modela oduševljena.
After him we have fantastic  Ana Ljubinkovic .





Najbolji deo večeri su definitivno bile poslednje tri revije.
Prva pripada  Aleksandru Zabunoviću koji je predstavio prelepe ženske haljine.

Best part of the night were last three shows.
First is of Aleksandar Zabunovic who represented women's dresses.

Video revije mozete pogledati klikom na ovaj tekst ( video nije hteo da se postavi ovde ne znam iz kojih razloga )
Video of the show tou can se when you click Here ( I couldn't upload it, don't know why )

 Druga revija pripada fantastičnoj i prelepoj Nini Karlavaris koja je me je oduševila odabirom lepih manekenki i kupaćih kostima koji su ostavili bez daha.
Second show is of AMAZING Nina Karlavaris who impressed me with beautiful models and swimsuits.








I kao treća i poslednja revija Lepa Couture sa prelepim žensikm stvarima.
Reviju je otvorila na moje oduševljenje Ana Mihajlovski Grubin  koja je izgledala svetski.

And third and last show was show of Lepa Couture with beautiful women's stuff.
Show started with beautiful Ana Mihajlovski Grubin, she looked stunning.



Nadam se da ste uživali. Žao mi je zbog kvaliteta videa jer sam bila tačno okrenuta ka svetlu i ono se odbijalo od moju kameru, pustila sam muziku sa revija da dobijete kompletan doživljaj. Nisam sve stavila u jedan video jer sam htela da svako odgleda ono što ga zaniima.
Ovo je bila neverovatna prilika i događaj za mene. Nadam se da sam uspela da vam prenesem svoje utiske.
Poljubac :*
I hope you enjoyed. I am sorry beacuse of video qualitu but I was looking directly in the light who was reflecting in my camera so I turned out that way. I did not put everything togeher so you can watch show that you are interested in.
Tis was an amazing opportunity and event for me. I hope I managed to show you impressions.
Kisses :*












Comments

Popular posts from this blog

Flower pants and NEW JELLY FISH BAG

Film - Peaceful warrior + lični dozivljaj filma

My design - Blue and orange dress

Blog - profil