Travel outfit

Lepi moji, posle dva burna dana konačno sam se smirila, dočepala svog kompa i uživam u divnoj novosadskoj noći. Moram priznati da mi je Novi Sad jako nedostajao i jedva čekam da ispit prođe da mogu da mu se posvetim kako treba.
O jučerašnjem danu ću posvetiti poseban post jer su me tri revije oduševile i želim da na pravi način predstavim ono što je meni bilo fantastično, puno sam snimala i hoću da napravim video, da dobijete pravi utisak sa te večeri. Snimak neće biti savršen ali mislim da će uspeti da dočara sinoćni entuzijazam i zabavu :)
Ovo je moj outfit za putovanje. Najviše volim trenerke dok putujem, farmerke me čine nervoznom i ne osećam se udobno. Ovu trenerku sam pronašla u Subotici i odmah mi se dopala zbog printa. Košulja od teksasa i kožna jakna i moje putovanje je moglo početi. 
U narednih nekoliko dana ću se potruditi da pored učenja napravim post o Fashion Week-u i postavim ga što pre.
Ljubim vas :*

My lovelies, after two stormy days I finally calmed down, got my computer and I am enjoyng in the wonderful night in Novi Sad. I have to admit that I really missed Novi Sad and I can not wait to pass the exam to be able to devote myself to him properly. 
About yesterday's day I will devote a separate post because there is three shows who were amazing to me so I want to properly represent you what was fantastic, I shoot a lot and I want to make a video to get a real impression of the evening. Video will not be perfect but I think I will be able to recreate last night's enthusiasm and fun :) 
This is my outfit for the trip. I prefer pants while traveling, jeans make me nervous and I do not feel comfortable. These sweatpants I found in Subotica and immediately liked the print. Shirt jeans and leather jacket and my journey could begin. 
In the next few days I'll try to make a post about Fashion Week and study in the sam time. 
Kiss you all : *



Comments

  1. I recently discovered your blog. I like it! I started to follow you.
    I hope you'll like mine too :)
    www.faraloo.com

    ReplyDelete
  2. I'm finally back to blogging! It's been so long and I missed so much from your blog but I'm catching up now so hi :) I will be posting soon but just wanted to say that I love those pants!!! They're stylish but look super comfy. XOXO

    HaeMee
    haeitsmee.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Super outfit, divne pantalone i jos divnije boje :)

    http://withinstalovealex.blogspot.com/

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for coming to my blog and sharing your opinion :)

Popular posts from this blog

Flower pants and NEW JELLY FISH BAG

Film - Peaceful warrior + lični dozivljaj filma

My design - Blue and orange dress

Blog - profil