Day'n night + FW reward

E pa dragi moji, ukoliko ste bili na mom instagram profilu OVDE mogli ste da vidite da sam osvojila dve karte za Fashion Week Zona 45 koja se održava u nedelju. Nisam mogla biti srećnija jer nisam ni sanjala o ovoj prilici. Drago mi je što je taj dan puno novih izlagača na pisti i biće vrlo interesantno.
Pratila sam do sada šta se nosi na ovakvim događajima, ali nikada nisam razmišljala šta bih ja obukla, pa mi sada treba vaša pomoć i predlozi šta bi vi nosili i kombinovali, svaka sugestija i predlog su jako dobrodošli :)
Košuljica je prilično nova, kad sam je videla odma mi je zapala za oko, pošto nače ne volim crvenu boju uvek, samo u nekim prilikama i na nekoj odeći. Odlična mi je ta karirana šara i super je da se nosi skroz zakopčana, a verovatno ću je oprobati i drugačije :) Šta vi mislite? :)

Well my dears, if you were on my instagram profile HERE you could see that I won two tickets to Fashion Week Yone 45, which will be held on Sunday. I could not be happier because I never dreamed of this opportunity. I'm glad that on that day is a lot of new exhibitors on the runway and it will be very interesting.
I followed up to now what people wore to these events, but I never thought about what I would wear, and I now need your help and suggestions what would you wear and combine  and all suggestions are very welcome :) 
Shirt is fairly new, I saw it and it immediately caught in my eye, since I do not like the color red always, only in some circumstances and some clothes. It is excellent the  pattern and it is great to wear buttoned all the way, and I'll probably test it differently :) What do you think? :)





Pošto je brzo zahladila sako sam zamenila jaknom i svidela mi se i ta kombinacija košuljice i jakne :)


Any suggestions, advices, maybe pictures of outfits are welcome for FW.
Can't wait to see what you would wear. Kisses :**

Comments

Popular posts from this blog

Flower pants and NEW JELLY FISH BAG

Film - Peaceful warrior + lični dozivljaj filma

My design - Blue and orange dress

Blog - profil