Lose vs dobro - Bad vs Good

Današnji post, a i zvanično prvi pravi post biće o zamenama loših navika u ishrani.

Kao broj jedan za mene navela bih čokoladu. Znam koliko je ljudi vole, i ja sam je volela iako sam posle nje uvek dobijala reakcije na svom licu. Međutim saznala sam da sam alergična na kakao, i da ne smem da jedem ništa od prelepih slatkiša kao što su: jafa keks, čokoladne bananice, punjene čokoladice i slično. Jasno je da čovek ne može da živi bez slatkog i da mora da ga unosi u organizam, pa sam ja potražila nešto što bi moglo da bude dobra zamena za ukus čokolade u ustima.
I pronašla sam, a to je rogač. Verujem da ste svi čuli za njega.

Rogač sadrži visok procenat belančevina i složenih ugljenih hidrata, a veoma malo masti. Posebno je važno i to da je rogač odličan izvor kalcijuma. Može se koristiti kao zamena za kakao, odnosno čokoladu, jer za razliku od kakaoa rogač ne sadrži oksalnu kiselinu koja ometa apsorpciju nekih minerala. Moram priznati da u početku nisam bila srećna što moram da izbacim čokoladu iz svoje ishrane, ali nakon par upotreba rogača, prilično sam zadovoljna.

In excange for a loved chocolate, I started to use ground carob and I am really immpresed.

Evo jedna brza i zdrava poslastica:
Čokoladni šejk
Potrebno je: 1 banana
                    kašika mlevenog rogača
                    datulja po želji
                    i pola čaše vode
Sve sastojke izmiksati u blenderu i sipati u čašu. Ova brza i laka poslastica daće vam energije, uvek je možete sipati u flašicu i nositi sa sobom kao poslasticu.

Here is one healthy and fast sweet:
Chocolate frape:
You need:     1 banana
                     one spoon of ground carob
                     date palm how many you want
                     half glass of water
All ingridents put in blender and mix it. This fast and tasty sweet is going to give you energy, and you can always put it in the bottle and carrz it with you.

Pošto još od puberteta imam problema sa aknama i kožom lica, stalno sam isprobavala različite kreme, tonike, išla kod kozmetičara, ništa nije vredelo, akne su se stalno vraćale i lice mi je uvek bilo masno. Od kada istražujem zdrav način života, odlična stvar koju sam isprobala za lice je kokosovo ulje.
Pored svih zdravstvenih blagodeti ovog proizvoda o kojima će kasnije biti reč, ovo ulje je odlično za masažu i negu kože. Stvara barijeru protiv infekcija i čini kožu mekšom. Sprečava stvaranje bora i uklanja fleke na licu, i umiruje upale. Prvo nisam htela da ga koristim za lice, jer sam mislila da će mi se stalno mastiti kosa, međutim koža jako lepo upije ovo ulje, imate osećaj kao da ste stavili najskuplju kremu, a i pritom i lepo miriši. Ulje jeste skuplje, košta oko 600 dinara, ali jako dugo traje i ne treba vam puno da bi naneli na lice.

Since I was in puberty, I had problems with acnes and with my skin, I used lot of different creams, tonics, a changed a lot of beutician, nothing was helping.
While I am exploring healthy life, i found and tryed coconat oil. This oil is really good for your health, but it is also great for your face and skin. Makes the skin softer, removes stains and reduces inflammation.
Firstly, I did not want to use it on my face, because I thougt my hear and face would be lavishly, but after i tryed it I was really surprised. My skin very rapidly absorbed this oil and it was perfect. You are going to have a felling like you used a million dolar cream.

Pošto sam ja najveći fan čipseva i grickalica, to je postalo jedno veliko ne za mene od kada sam alergična na gluten. Jako sam se teško izborila sa tim, i tek kad sam prihvatila da ne mogu to da jedem, shvatila sam koliko sam ustvari bila zavisna od nezdravih grickalica. Odlična zamena za grickalice su predivne, preukusne kokice. Kokice u mikrotalasnoj, ili iskokane u šerpi sa malo vegete, nema ništa lepše, a i zdravije, i koje imaju najmanje kalorija.

I am the biggest fan of chips and snacks. I was so mad when i found out that I am allergic to gluten, and that I can not eat all of things that I love. I really hardly deal with that, but after few months I realised how much I was addicted of that unhealty food. So, great replacement for chips are popcorns. There is nothing tastier than popcorn from microwave or baked in the pot with vegeta. They are healthy, and they do not have many calories.
To su samo neke od zamena, da postovi nebi bili predugački. U narednim izlaganjima biće i moji recepti, koji su mi pomogli da se rešim bolova, nadutosti, grčeva a što je najvažnije stresa.
U današnjem postu imala sam pomoć svog dragog Lukrecija koji je uživao u mojim papirima.

These are some the replacement of the food in my life. In next posts it will be more of them, I am going to show you my recipes who helped me with my pain, flatulence, inflammation, and the most immportant thing - stress.
In today's post I had my little helper Lukrecio who enjoyed in my papers. See you soon.








See u in the next post :) 





Comments

  1. Cool,super blog za pocetak poseti i nas :)xoxo http://becoolbepositivebeyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Pa hvala lepo na komentaru :) Blog posetila i zapratila :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for coming to my blog and sharing your opinion :)

Popular posts from this blog

Flower pants and NEW JELLY FISH BAG

Film - Peaceful warrior + lični dozivljaj filma

My design - Blue and orange dress

Blog - profil