Liebster Award

Pa lepe moje, nominovana sam LIebster Award od strane Ove preslatke Male Boginje  i ovim putem joj se stvarno puno zahvaljujem jer uopšte nisam mislila da ću je dobiti tako rano. Hvala ti najlepše :*

Pre svega, da napišem smernice koje treba poštovati:
  1. Spomenuti osobu koja te je nominovala sa linkom od njenog bloga i zahvaliti jojž
  2. Odgovoriti na 11 postavljenih pitanja
  3. Postaviti novih 11 pitanja za nominovane blogerke
  4. Obavestiti odabrane o nominaciji
Pa evo da odgovorim na slatka pitanja koje mi je postavila Mala Boginja:

1.Da li i dalje volite neke detinjaste igre kao što su grudvanje, pravljenje anđela u sengu i slično?
Moram da priznam da ja obožavam grudvanje, ali ne volim ono što dolazi posle toga, a to je presvlačenje jer sam zimogrožljivaaa:) Nemam baš tradiciju pravljenja anđela, ali obožavam da pravim sneška :)

2.Najdaža knjiga koju bi rado čitala opet?
Pa jako mi je teško da se odlučim ali ako baš moram neka to bude Da vinčijev kod od Dena Brauna. U dahu sam je pročitala, odlično drži pažnju i jako je interesantna.

3.Spavalica ili ranoranilac?
Teška spavalica, a i ako se probudim i ne spava mi se više, obavezno ležim još 2 sata u krevetu :D

4.Šta misliš da je tvoja najveća mana?
Ih ima ih puno :D To štš mislim da sam uvek u pravu MRZIM KOD SEBE i ako neko pokušava da me ubedi u suprotno NO NO :) 

5.Tenil ili Formula 1?
Definitivno tenis koji mi uzme mnoooooogo živaca.

6.Da li imate nadimak kojim vas i dan-danas neko zove?
Da imam iz osnovne škole - Mandarosa :D

7.Stara ili nova Nikita? Ukoliko nisi gledala, koja ti je omiljena serija?
Mislim da sam gledal staru Nikitu nešto malo, ali definitivno najbolja serija za mene su Očajne domaćice mogu ih iznova i iznova gledati :)

8.Kako zamišljaš sebe za 10 godina?
Sa jednom torbom na putu oko sveta.

9.Šta vam je na prvom mestu porodica ili karijera?
Pošto smatram da za porodicu treba biti ostvaren i spreman psihički, za sada karijera, ali kada budem spremna za porodicu sve ču ostaviti radi nje.

10.Koji vas je lak najviše razočarao, a koji oduševio?
Najveće razočarenje ovog meseca ( pošto non-stop kupujem lakove ) je definitivno od SHE bebi rozi, koji treba da se premaže 56 puta da bi dobila pravu boju, a onda to više ne liči ni na šta.
A oduševljenje je od ESSEnce Nail Art 3D glitter ljubicasti ima ga u postu Leather on leather, opsednuta sam sa njim :)

11.Opišite vaše raspoloženje kroz boje :)
Ljubičasta sam u svim nijansama. Ako je tamno ljubičasta onda sam tmurna i lenja, ako je srednje ljubičasta na vagi sam i tamo bi i vamo bi, a ako je svetlo ljlubičasta onda može sve :)

Eto to su bili moji odgovori, nadam se da vam nije bilo mrsko pročitati ih, a Mala Boginja hvala ti do neba što si me tagovala za ovu nagradu :) :*

A sad mojih 11 pitanja za moje nominovane :
 1. Da li misliš da je samopouzdanje jako važno u svetu bloga?
 2. Koji je tvoj omiljeni bloger?
 3. Zašto si počeo/la da bloguješ?
 4. Koja ti je omiljena knjiga?
 5. Da li više voliš partijanje do jutra u alkohol ili prijatno veče sa društvom uz priču?
 6. Da li striktno pratiš modu ili uvek svemu voliš da daš svoj pečat?
 7. Da li bi se promenio/la da se obogatiš i postaneš slavan/na?
 8. Da li voliš životinje i koju najviše?
 9. Karijera ili porodica?
 10. Omiljeno mesto za kuliranje?
 11. Da li voliš da putuješ i koja je tvoja destinacija iz snova na kojoj si bila ili bi voleo/la da ideš?

E sad još da nominujem :


Na pitanaj možete odgovoriti u komentaru, ili još bolje napraviti zaseban post, radujem se vašim odgvorima, i jošt jednom hvala Maloj Boginji što me je nominavala.

Uživajte u ovom danu jer PETAK :D








Comments

  1. Hvala ti puno Nina na nominaciji! Pozdrav iz Niša.. ;) :*

    http://curlycurves.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Zanimljivo :) http://ivonalovefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Najvise mi se dopada odgovor sa opisom u bojama, pronasla sam se u njemu totalno :)
    Nedavno sam imala post slicne tematike pa necu jos odgovarati na pitanja, ali cim postavim opet neki tog tipa, obecavam da cu odgovoriti! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa bas mi je drago :)
      Naravno, ,ti napravi kada god tebi odgovara :)

      Delete

Post a Comment

Thank you for coming to my blog and sharing your opinion :)

Popular posts from this blog

Flower pants and NEW JELLY FISH BAG

Film - Peaceful warrior + lični dozivljaj filma

My design - Blue and orange dress

Blog - profil