Leptiri na crvenom - Butterflies on red

Još uvek sam u neverici zbog svih ovih sunčanih dana koji krase ovaj topli januar. Nekako sam navikla u ovo doba da budem navučena i da se jedva krećem od stvari na sebi, zbog hladnoće. Ovo je totalna promena, i mogu reći da mi se dopada jer sam pokrenula blog sa mišlju kako ću se slikati po snegu, kad ono Sunce :)

Danas je mojoj majci rođendan pa sam celu kuću prevrnula naopačke i sve zategla kako bi je sve dočekalo savršeno. Ne postoje reči kojima bih opisala zahvalnost na onome što mi je moja majka pružila, i koliko sam joj zahvalna što je bila uz mene sve ovo vreme od kako sam bila u bolnici, koliko mi je podrške pružila i strpljenja. Prešla je iz jednog grada u drugi, ostavila posao da bi bila sa mnom svaki dan. Hvala joj.
Naravno pored sređene kuće, pripremila sam poklon i cveće :)
Pošto ćemo imati goste danas, odlučila sam da obučem nešto u čemu ću moći da se osećam slobodno, jer ću morati da idem unutra, napolje, tamo, vamo itd. Pošto sam juče bila u Novom Sadu, a kada god odem tamo iskoristim priliku da u radnjicama koje obožavam, ispraznim malo novčanik, pa sam kupila ovaj prelepi džemper za samo 600 dinara. Bila sam malo skeptična oko boje, jer nisam zaljubljenik u crvenu i nemam skoro ništa u svoj ormanu crveno osim jednog šortsa, i jako sam dugo razmisljala da li da uzmem tu boju ili neku drugu. Na kraju sam se ipak odlučila za nju, i zadovoljna sam :) Lančić koji nosim dobila sam na poklon i jako mi je drag. Obožavam leptire i nekako me podsećaju na slobodu.
Pošto u mom malom mestu gde trenutno boravim nema prodavnica kozmetike, svratila sam i do Lilija da uzmem kristale za kosu. Verujem da je većina već upoznata sa istim ali evo i ja ću spomenuti kristale od arganovog ulja od Aure. Pošto sam jako davno radila ombre, blajhala kosu, ponovo farbala, uništila sam krajeve i pre 6 meseci sam morala da skratim 15 cm kose. Bila sam jako ljuta jer mi sporo raste kosa, ali morala sam jer je ličila na metlu. Tretman kokosovim uljem za vreme spavanja, i ovo arganovo ulje nakon pranja kose, spašava sve. Stvarno sam prezadovoljna, iako ova mala ampulica od 30ml košta 400 din, potrebne su dve do tri kapi za celu kosu.

I still can not believe in all this weather thing, and sun in January. I used to cold weather and snow in this part of year, and to have a lot of clothes on me. This is total change, and I can say that I like it because I started blogging with the thought have am I going to taking pictures in the snow.
Today is my mother's burthday, so I overturned all house and I tightened all up, so everything could be perfect when she comes from work. I can not find enough good words for everything I got from my mother, and have grateful I am for all she did for me since I had problems with my health. She moved from one city to another, she left her job just so she could be next to me. Thank you mom.
Since we are going to have guests today I decided to wear something comfortable and free, because I am going to serve guests, and to go outside and inside all the time. I went to Novi Sad yesterday, to my special little stores where I can find good and cheap clothes. I found this beautiful jumper for only 6e. I was skeptical at first, because I am not so in love in red color and I have only one red shorts in my closet. But i decided to buy it, and I am really happy. This neklace that I am wearing I got for present and it is really dear to me. I love butterflies because they remind me on freedom.
In my place where I am currently residing, there is not good cosmetic store, so I also went to Lily yesterday and I bought Argan oil for hair from Aura. One and a half year ago I died my hair again, and again, and it was so ruined that I cut 15cm of six months ago. I was really sad, because my hair grows slowly. Treatment with coconut oil in the night, and this Argan oil after you wash your hair it is great. I am really satisfied :)

Pošto sam trenutno na nekim tretmanima, ne smem da koristim šminku. Ne mogu reći da mi ne nedostaje, ali nekako koristim ovo vreme da moja koža malo diše, i da se rešim problematičnih predela na mom licu. Kao što sam napomenula u drugom postu (ovde) kokosovo ulje je odlično za sve, tako da ga trenutno pored kose, koristim i za lice.
Nadam se da vam se dopada današnja kombinacija :) Vidimo se uskoro :)

I am on some treatments, so I can not use make up. I can say that she does not miss me, but I am using this time to let my skin breathe and be free. I have to deal with some problem areas on my skin. I am using coconat oil as I sad in my other post (here), it is really great.
I hope you like my outfit for today, see you soon :)

 I naravno moj mačak vas pozdravlja :)
And of course my cat says hello :)

















Comments

  1. Ovo vrijeme nije normalno nikako! Look je odlican, prsluk mi se bas dopada! x

    http://fashionsectionbylory.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Meni koliko je cudno i nije normalno, toliko mi bas prija :) Mada bih volela malo snega :)
    Hvala puno :*

    ReplyDelete
  3. U Skoplju danas 15 stepeni :))
    Bas mi je lep dzemperak i crveno ti super stoji. A cica maca <3

    ReplyDelete
  4. Love your bracelets <3
    Mari

    www.ladymarmalade.me
    FB:@ladymarmalade.me

    ReplyDelete
  5. Francesca thank you very much :)
    Pepeljuga ja nemam komentar na vreme, samo cu reci UZIVATI DOK NE PADNE SNEG :) Hvala za to crveno ti lepo stoji jer sam uvek skeptik po pitanju te boje :)
    Marilena thank you :*

    ReplyDelete
  6. Your hair looks great and love the necklace!!! Ps- let me know if you would like to follow each other on GFC and facebook! xxx
    https://www.facebook.com/sanspareilclothing
    http://haemeandrobecca.blogspot.co.nz

    ReplyDelete
  7. Thank u :) Of course, I followed you on GFC, facebook still don't have :)

    ReplyDelete
  8. Loving the red sweather!
    BTW Your hair is beautiful!
    Kisses.

    www.thrill-hunter.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for coming to my blog and sharing your opinion :)

Popular posts from this blog

Flower pants and NEW JELLY FISH BAG

Film - Peaceful warrior + lični dozivljaj filma

My design - Blue and orange dress

Blog - profil