Leather on leather

Danas je bio dan za Suboticu i moju terapiju. Juče je mama napravila kiks u brašnu i danas posledice katastrofa. Bolovi u stomaku, i danas sam prvi put imala gušenje. Nisam mogla da verujem da mi je moglo toliko pozliti. Koristila je heljdino brašno, ali na njemu nije striktno napisano BEZ GLUTENA, i eto šta se dogodilo. U svako brašno stavljaju i belo brašno da bi se bolje steglo testo. Dakle naučena lekcija danas. Danas je neki tmuran dan i on mi je onako kao stvoren za kožne helanke i ovaj džemper koji ima kožne rukave i duži je. Bilo je jako hladno napolju dok sam se slikala, pa nema puno slika.

Pošto sam ranije završila sa svojom terapijom otišla sam do centra da malo probazam i vidim šta ima. Naravno moje nijedno bazanje nikada ne prodje bez laka za nokte. Malo je reći da sam opsednuta lakovima i bojama. Uzela sam svetlo rozi i ljubičasti sa šljokicama. Bež,crni i tamno plavi Golden Rose sam uzela pre neki dan, njihovi su mi najbolji jer se brzo suše i odlična im je četkica. Na kasi naravno spazim narukvicu preslatku, prelepe boje i naravno stavim je u korpicu krijući od same sebe.
Raspoloženje danas nije na mom nivou, iznenadio me ja taj jaki napad bolova i gušenja, nisam to očekivala jer sam se polako odvikavala od tako jakog bola koji sam trpela  2 meseca u bolnici. I eto danas, bum opet. Pošto sam uzela svoje lakove, tako bolna uputila sam se do tetkinog stana, kad sam na putu naišla na prodavnicu "Dobar poklon". Prepuna kreativnih džidža bidža, svesčica, ukrasnih papira, ručnog nakita. Bila sam oduševljena i jedva se suzdržala da ne kupim gomilu stvari jer sam zaljubljena u ručne radove.Uzela sam dva mala notesa, od kojih je jedan kuvar koji mi je preko potreban s'ozirom na to da menjam ishranu i smišljam recepte i koristim sa neta, pa nije na odmet imati ih sve na jednom mestu, i ovu malu knjižicu.

Today was Subotica day and for my therapy. Yesterday my mom made a mistake, she used buckwheat flour wich contains gluten, she did not thought that they put white float in it. Today I felt really bad, I had pains and suppression, and it was really bad. We learned a lesson: buy only thing where it says GLUTEN FREE.
It was not nice outside, it was kind of weather like my mood is or my state, so I thought that it is great day for leather and this jumper with leather sleeves. It was really cold outside, so there is not a lot of pictures.
Since I finished with my therapy earlier, I went to the city centre. Of course non of mine "just to see what they have" does not pass without nail polish. I bought thoose two, pink and sparkly purple. Thoose three I got a few days ago, I love Goledn Rose beacuse they have the best brush. On the cash register I saw this cute, great color bracelet and I put her in my cart, as like I am hiding it from myself.
I was not in the mood for the rest of walk so I wanted to go home to my aunt, when I saw on cute store "Good present". It is full of cute presents, notebooks, stickers and a lot of handicrafts. I had to be good and not to buy everything that i like even I am in love in home made things. I bought this little cook book since I have my own recipes, and this little notebook.


My flying cat behind me ;)





 Do sledećeg posta :)
Till the next post :)
























Comments

  1. First things first, nadam se da ti je bolje i da će te bolovi i gušenja ubuduće zaobilaziti. :)
    Sviđa mi se kompletan outfit, ali ogrlica posebno. :)
    Lakovi su i moja opsesija, mislim da ne može da prođe nedelja a da ne uzmem sebi neki. :) Zavisnik, to je prava reč. :D
    Mačak je car, samo da dodam. :)
    Pozz. :)

    ReplyDelete
  2. Pa hvala ti, i ja se nadam da ce prestati jer nije bas ugodno :)
    Znaci mi ovakav komentar i zahvaljujm ti se stvarno :)
    Sto si tice lakova tu ne znam sta da kazem osim BOLESNA SAM za njima i u stanju sam nekoliko puta da lakiram u danu :D Pozdrav i za tebe :*

    ReplyDelete
  3. Sta sve mi jedemo a nemamo pojma sta stavljaju unutra, i onda neko kao ti ko je alergican najgore prodje, katastrofa !
    Inace dzemper je divan, obozavam te kozne detalje sto su sad in! Pozzz

    http://stylesensemoments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Upravo tako. Kupim heljdino brašno koje je kao bezbedno, a ustvari ga mešaju sa belim i bub, ispadne haos. Ali dobro, ima vremena još ću se opeći ko zna koliko puta jer je jasno kao dan da etiketa proizvoda i sastav istog nemaju veze sa istinom :)
    Hvala ti puno na komentaru :*

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for coming to my blog and sharing your opinion :)

Popular posts from this blog

Flower pants and NEW JELLY FISH BAG

Film - Peaceful warrior + lični dozivljaj filma

My design - Blue and orange dress

Blog - profil