E ta celijakija - Oh that Celiac Disease

Danas...pa danas i nije baš dan za radost. Juče sam bila prilično gurmanski nastrojena i ručkala svašta nešto što ne smem, danas patim. Bolovi su tu svuda i u svakom obliku. Nisam još načisto sa hranom, odnosno prisustvom glutena u hrani. Očigledno ga ima svugde.
Teško je jako pratiti to sve jer na etiketama piše da nema ali moj stomak kaže nešto drugo. Bila sam raspoložena za slikanje danas, ali me je brzo moj stomak vratio tamo gde mi je mesto, a to je u mirovanju, dakle nema nigde. otišla sam do grada na kratko, ali sam se vratila brže nego što sam otišla.
Pošto sam još uvek nova u dijeti, i još uvek sam u istraživanju, nekako se najlakše oslanjam na voće i povrće, tu znam da provereno nema. Malo je teško u Vojvodini biti alergičan na gluten, jer prodavnice skoro uopšte nisu opskrbljene namirnicama primerenim za nas sa ovom alergijom. Kada tome svemu dodate alergiju i na laktozu i na kakao, blago meni.
Ali ajde, nije to toliko strašno tešim ja sebe, i gledam u predivni čokoladni kolač na mom stolu. Ali ništa od toga za mene.
Pošto sam bila veliki ljubitelj paštete ( to i nije baš pohvalno, s obzirom na sastav), tražila sam nešto slično njoj što je zdravo, a može da se maže na hleb ( bezglutenski za koji uskoro stiže recept a možda i video ).
Gledala sam tako po supermarketu i naišla na lepu konzervu tunjevine u kojoj kažu nema glutena, i ubacila je u svoju korpicu. E sada pošto sam znala da je tunjevina u konzervi prilično masna, trebalo mi je nešto da to malo razblaži, pa mi je pao na pamet predivni avokado na koji sam se bukvalno navukla od kada sam na novoj dijeti.
Došla kući otvorila mikser stavila avokado, tunjevinu, naseckala belog luka, izmiksala kad ono predivnoća.
Nikad nisam probala lepši namaz, još kad je napravljen samostalno, pa nema ništa lepše.
Za sve one koji su alergični na gluten ovo će biti odličan doručak ili užina. Nije komplikovano, a jako je zdravo i što je najvažnije bezbedno za naš stomak

Today...well it was not really a happy day for me. I am big food gurman, and yesterday a obviosly ate something that I am not allowed to, so I am in pain today. I am still not clear with all food, where is gluten, and where is not, because nothing is 100% safe from th shop so I really have to take care about that. It is hard here in Vojvodina for us who are alergic on gluten, because there is no a lot of food for us in stores. I am alergic on lactose, and cocoa and red meet. So I am pretty happy girl.
While I am typing this I am looking in a chcolate cake and I am angry.
So, I was a big fan of pate, I have been looking for something to replace that, since I can it anything processed, something that is healthy, that I can spread on bread, and that is safe for my stomach. I found tuna in cans, and I was happy when I saw on her GLUTEN FREE. I put it in my basket, and I thought that I need something for tuna, something which will mitigate the fat of tuna, and I remembered my favourite thing since I am on diet and that is avocado.
So when I came home, I put tuna, avocado and garlic in my blender, and mix that up. I spread that on my gluten free bread and I was so happy. It was wonderfully. For all people who are alergic on gluten, this is good for breakfast or for snack. It is not complicated, it is healthy, and tasty and fast :)











Danas je opet magla i ono što ja ne volim, a to je kiša. Nisam uspela ništa skoro da izvedem osim par slika :)
Nadam se da će moj verni prijatelj koji treba da se uključi u sve ovo uskoro početi da USTAJE RANIJE da bi mogli nešto da uradimo pošto jako brzo pada mrak i magla, i noću ne može da se slika :)
To je sve za danas, pripremam puno recepata da delim sa vama, ali pre toga naravno moram u svaki od njih da budem sigurna :) 

It si foggy day number 5 in my town, and I was so sad when I saw rain this morning. I did not manage to picture my self, i have just some of them. I hope my friend, who wants to be part of this, soon will going to get up early, and take picture od us, because I can not do it by my self :) 
That is all for today, I am preparing so many recipes, but I have to try them all and they have to be safe.
Seee you soon :)





Comments

  1. Interesantan recept, moram to probati :) Pratim te na GFC i G+! x

    Giveaway na mom blogu: http://fashionsectionbylory.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Upravo sam danas sa tim pocela dan, tako da toplo preporucujem :) Pratimo se ;)
    Pozdrav :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for coming to my blog and sharing your opinion :)

Popular posts from this blog

Flower pants and NEW JELLY FISH BAG

Film - Peaceful warrior + lični dozivljaj filma

My design - Blue and orange dress

Blog - profil