Closet Confidential

Teška srca moram da priznam da sam jedna od smotanijih osoba, ujedno i nedokaznih jer sam već drugi put napravila istu grešku. Pre dve godine kada sam kupila aparat, posle mesec dana sam ga pokvarila tako što ga nisam pazila pa mi je pao i iskrivio se okular, međutim tad sam prošla uz garanciju. Danas tačno posle dve godine, ne pazeći opet na istom mestu mi padne i iskrivi se okular. Šta reći za mene osim HOĆU LI U ŽIVOTU MUĆNUTI GLAVOM. Verovatno ne, no pošto slika outfita nemam POŠTO SU OTIŠLE ZAJEDNO SA MOJIM APARATOM, odlučila sam da telefonom uslikam svoj ormarić sa sledećim stvarima. Znam da za ovo treba da se taguje, ali eto ja sam to uradila na svoju ruku :)
Ono što moram da naglasim jeste da jako retko kupujem skupu garderobu, uglavnom kupujem na sniženjima, jedino na šta dajem pare jeste obuća.

With hard heart I have to admit that I am the one of the most rolled people. Second time I broke my camera on the same place, and I made a same mistake. Two years ago I broke the eyepiece beacuse I dropped the camera, and now two years later I have done the same thing. What to say about me except WILL I EVER LEARN AND USE MY HEAD? Probably not, but however, since I do not have any photos of outfit because they GOT BROKE WITH MY CAMER, I decided to do Closet Confidental even I have not been tagged for that. I did it on my own. Hope you will enjoy it :)
I have to say that I do not spend money on expensive clothes, I buy on sales, the only thing that I give a lot of money are shoes.
1. Koji je najstariji odevni predmet u tvom ormanu?
Najstariji definitivno i najvoljeniji jeste ovaj džemper koji je star otprilike 20 godina i oštrikala ga je moja mama za moju sestru. Danas je kod mene, i obožavam da ga nosim
1. Which one is the oldest thing in your closet?
The oldest is this jumper that my mom made for my sister. I adore him. He is 20 years old.

















2. Koji je najnoviji komad robe koji imaš?
Najnoviji komad je ova krem majica sa kožnim. Nisam je još uvek nosila, ali planiram uskoro :)
2. What is new in your closet?
This sweatshirt with leather. I have not wore it yet, but I am planning soon.

















3. Najskuplji komad garderobe?
U mom ormanu trenutno je najskuplji ovaj džemper. Poprilično sam ga platila, ali nije mi žao.
3. The most expensive?
This cardigan. It was really expensive but I adore him.

















4. Najjeftiniji komad garderobe
To su definitivno ove obične majice, obožavam ih nositi na sako sa nekom lepom maramom.
4. The cheapest?
This sweatshirts, I love to wear them with jacket and nice scarf.

5. Najbolji ulov garderobe?
Definitivno ovaj krzneni prsluk, bio je jako jeftin s obzirom kakve sam cene viđala po prodavnicama.
Inače nisam ljubitelj krzna, ali eto imam par stvari koje volim ponekad da nosim. Naravno prirodno krzno nikako ne.
5. The best catch?
This fur vest. It was really cheap. Just to now I hate natural fur.

6. Najdraži odevni predmet u ormanu?
Pa definitivno ove dve stvari, oba su pokloni i jako su mi dragi.
6. Items that I love the most?
This three thing I love the most because they are presents.



7. Komad odeće za najviše para?
Ovaj komad moram priznati je najstariji i najskuplji ali kako sam ga dobila na poklon ( tj. mama je ALI ŠTA SAD ) nekako ga ne računam za najskuplji jer ga nisam sama platila.
7. Piece of clothing for the most money
This jacket is the oldest and the cheapest in my closet, but I do not look at him as mine, because my mom got it for present. But I am wear it of course :)




















Nadam se da ste uživali u kratkom pogledu na moj orman, i nadam se da mi ne zamerate što sam pravila ovo iako nisam tagovana :) Pozdrav
I hope you enjoy, till the next post :*


Comments

  1. amazing jacket
    kisses

    www.thechicmode.com

    ReplyDelete
  2. Ovaj cvetni sako je prelep! :)
    http://bucachich.blogspot.com/2014/01/first-snow.html

    ReplyDelete
  3. Your style is eclectic. I love it. Great finds. My favorite is the sweatshirt with the leather heart. I am glad I stumbled upon your blog.

    Sharon
    http://www.afashioncrowd.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for coming to my blog and sharing your opinion :)

Popular posts from this blog

Flower pants and NEW JELLY FISH BAG

Film - Peaceful warrior + lični dozivljaj filma

My design - Blue and orange dress

Blog - profil