My design - Blue and orange dress

Drage moje dame, nadam se da uživate u divnoj nedelji i da ste ovaj dan posvetile sebi i svojim hobijima.
Ovaj materijal sam slučajno ugledala u prodavnici dok ga je prodavačica nosila i odmah sam se zaljubla u njega. Samo sam želela da ga uzmem, iako još uvek nisam šta bi sašila od njega.


I hope you are enjoying in this beautiful Sunday and that you are doing things that you love.
When I saw this material in the shop, I was immediately in love, even I did not know what would I sew from him.

Pošto materijal ima ovaj fantastičan print,  odlučila sam da to bude dugačka haljina, kako bi šara došla do izražaja. Par falti, guma, i haljina je gotova.
Since this material has an fantastic print I decided to sew a long dress so I do not lose that pattern.
Materijal je fantastičan za ovo toplo vreme jer je veoma prijatan.
This material is fantastic for summer because it is really comfortable.
Nadam se da vam se dopada ova haljina, želim vam da uživate u današnjem danu jer je sutra ponedeljak i treba da budete spremne za novu i produktivnu nedelju. šaljem vam poljubac i uskoro vas očekuju novi postovi i nove stvari ;*
I hope you like this dress, and I wish you to enjoy in this day, because tomorrow is Monday and you need to be ready for new and productive week :)
I am sending you kisses, and can not wait to show you new things that I sewed.

Comments

  1. this is so lovely
    new post: http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/06/luggage-cover.html

    ReplyDelete
  2. Vauu, materijal je zaista predivan. Prosto neverovatno da se tako nešto može naći i kod nas.
    Haljina je divno ispala! Odlična ideja.
    http://kenguristyle.com/black-nude/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da, i ja sam se iznenadila :)
      Hvala ti puno :*

      Delete
  3. Svaka cast Nina, haljina je vrh, volela bi da znam da sijem :( jel primas porudzbine!!!! ;) ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mare, naravno ukoliko sam u mogucnosti da ispunim ono sto trazis :)

      Delete
  4. I would have bought this material too - its really lovely and the texture is good for the summer. Kudos on making this dress. You look pretty. :)

    missymayification.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  5. Divna haljina zaista!
    Super si!
    :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for coming to my blog and sharing your opinion :)

Popular posts from this blog

Flower pants and NEW JELLY FISH BAG

Film - Peaceful warrior + lični dozivljaj filma

Blog - profil