Dark purple with "school uniform"


Dobar dan dragi moji. Za današnji post sam vam spremila nešto drugačiju temu. Interesuje me šta mislite o tamnim karminima? 
Moram da priznam da do pre godinu dana nisam nešto preterano marila za šminku. Koristila sam uvek isti puder i maskaru. I to je bilo sve. Međutim kako sam menjala boju kose, morala sam da poradim na svojim obrvama, koje su prirodno svetlo sive. A boja moje kose pri temenu sada je tamno smeđa. 
Tako da sam počela da koristim olovku za obrve, pa bronzer i sad imam neku svoju make-up rutinu.
Kod šminke najviše volim karmine i olovke za usne.
Ovaj put sam odabrala tamnu olovku za usne GOLDEN ROSE No.207. Dopada mi se boja i prilično traje olovka na usnama, ukoliko ne pijete tečnost ;)

Hello my dears. For this post I made you something different as a topic. I'm interested in what you think of the dark lipstick?
I must admit that until a year ago I did not something excessively cared for makeup. I used always the same powder and mascara. And that was all. However, since I changed hair color, I had to work on my eyebrows, which are naturally light gray. A color of my hair at the crown is now dark brown.
So I started to use eyebrow pencil, and bronzer and now I have my make-up routine.
For make-up I like the most lipsticks and lip pencils.
This time I chose a dark lip liner GOLDEN ROSE No.207. I like the colors and lasts quite long on the lips, if you do not drink ;)
Za outfit, ovaj put nešto što je već aktuelno neko vreme. Volim kombinaciju kratkih suknji a u gornjem delu zatvorena košulja. Ubacila sam ovaj duks, i nekako me podseća na školske uniforme.
Udobna kombinacija za izlazak, a ako zamenite čizme na štiklu sa ravnim, može da prođe i kao dnevna varijanta.
For this outfit, I choose something that is already attractive for some time. I love combination of short skirt and top of the shirt closed. I put this shirt, and that somehow reminds me of school uniforms.
Comfortable combination for going out, but if you replace your heels with a flat boots, it may take as a daily option.
Duks koji nosim sam iskoristila u nekom od prošlih DIY postova.
Sweater that is on me, I used in my last DIY post.
Kako vam se dopada ova olovka za usne, i imate li neku preporuku za tamne nijanse?
Do sledećeg posta, ljubim vas :*
How do you like this dark lip pencil, and do you have some recommendation for dark shades?
Until the next post, kisses :*

FACEBOOK
INSTAGRAM





Comments

  1. Nedavno sam kupila Golden Rose karmin nijansa 124 izgleda pretaman u kutiji ali kad se stavi bude ona lijepa tamna bordo boja i mogu ti reci da lijepo "upije u usne" i ostane mi citavu noc :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bravoooooo, jako dugo trazim tamno bordo olovku. Hvala ti na preporuciii :*

      Delete
  2. Licno ne volim tamne karmine na sebi. Mislim da mi ne stoje i drzim se nekih nude nijansi ali na drugima volim da vidim, pogotovo kad nekome lepo stoji kao tebi :)

    http://www.adelaacanski.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni zavisi od raspolozenja :) Hvala Adela :*

      Delete
  3. I ja pokusavam vise da eksperimentisem sa bojama karmina, sutra idem da kupim nyx-ov Copenhagen lip cream pa cemo da vidimo ;)
    Svidja mi se ova kombinacija suknjica sa duksom ili dzemperom!!! pozzz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo sam pogeldala boju, javljaj kakav je, jer ako je ovako kao sa slike onda sam ODUSEVLJENA :*

      Delete
  4. great look, dear! thanks for the comment, following you now! hope you'll do the same :)



    Saci
    ChocolateFashionCoffee
    ChocolateFashionCoffee Facebook Page

    ReplyDelete
  5. HAhhahah, tebi ce odlicno stajati sigurno :)

    ReplyDelete
  6. Boja je fenomenalna 😍😍 A i cizme takodje :**

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for coming to my blog and sharing your opinion :)

Popular posts from this blog

Flower pants and NEW JELLY FISH BAG

Film - Peaceful warrior + lični dozivljaj filma

My design - Blue and orange dress

Blog - profil