Fashion over the rainbow's 1st birthday

Sve pohvale za talentovanu Maja Macanovic, bilo je divno saradjivati sa njom :)

Dragi moji, za početak ovog posta hoću da vam poželim od srca sve najbolje u novoj 2015. godini. Najviše vam želim zdravlje i mir. Nakon svake godine pravim rezime predhodne. Moram priznati da je 2014. godina za mene bila pravi izazov. Verujem da svako u životu ima taj jedan period u kome se promeni i shvati neke stvari. Neki to dožive u kasnijim godinama, ali meni se to desilo sa 23. Prethodnih godina nisam puno marila za stvari koje su ključne za iskrenu sreću. Više sam bila okrenuta materiji, iako mi je to teško da priznam. Zanemarila sam prave vrednosti i sebe u svakom smislu te reči.
Na kraju svake godine treba da budete zahvalni za sve lepe stvari koje su vam se dogodile. Na kraju moje, ja sam zahvalna za sve ružne i neprijatne stvari koje su me snašle. Pomogle su mi više nego one lepe da se promenim u svakom pogledu. Ono što sam naučila i preživela ne može da se meri ni sa jednom ovozemaljskom materijom.

My dear friends, to start this post I want to wish you all the best from the heart for the new year 2015. I wish you health and peace. I always make a review of last year. I have to admit that the year 2014. for me was a real challenge. I believe that everyone in life has such a period of change and realize some things.. In previous years, I did not care much for the things that are key for true happiness. I was taking care for material stuff more than other, although I find that hard to admit. I ignored the true value ourselves in every sense of the word.

At the end of each year you should be grateful for all the good things that have happened to you. At the end of mine, I am grateful for all the ugly and unpleasant things that befell me. They helped me more than pretty ones to change me in every way.
Želim vam da pronađete svoj mir i da budete srećni u svakom trenutku svog života, pa čak i kada mislite da vam je najgore vi pokušajte da nađete dobro i izvučete pouku. Zvuči kao kliše, ali tako je,
Želim vam da cenite male stvari i ljude oko sebe. Više od svega sam zahvalna prošloj godini na novim ljudima u svom životu. Neprocenjiva poznanstva su za mene bogatstvo. Takođe sam zahvalna i na dugogodišnjim prijateljima koji su bili uz mene i u ne tako lepim momentima i bili mi iskrena mentalna podrška.
I want you to find peace and to be happy in every moment of your life, even when you think is bad, try to find the good and learn. It sounds like a cliche, but it's so,

I want you to appreciate the small things and the people around you. More than anything I'm grateful last year on new people in my life. Priceless acquaintances are for me a fortune. I am also grateful to the longtime friends who were with me in not so nice moments and they were honest mental support to me.
Takođe vam želim da polako ali sigurno ostvarujete svoje ciljeve. Budite realni i skromni. Otkrijte šta stvarno želite i idite ka tome.
Jedna od stvari koje sam ja želela dugo, a nisam ostvarivala jer sam zanemarila svoje iskrene želje, jeste kurs šivenja. Moram priznati da sam iznenadila samu sebe koliko me tih tri sata vremena provedenih na svakom času opusti i usreći. Bila sam presećna kada sam sašila svoju prvu stvar.
Neko vreme ću biti posvećena tome, a onda ću nadam se sa zadovoljstvom moći da vam predstavim ono što sam šila.
Also, I wish you to make you dreams come true. Be realistic and modest. Discover what you really want and go to it.
One of the things I've wanted for a long time is sewing. I must admit that I was surprised myself how much these three hours of time spent at each class relaxed me and made me happy. I was cross-sectional, when I sewed my first thing.

Some time I will be devoted to it, and then I'll hopefully be pleased to introduce to you what I sew.
Za kraj ovog posta, želim da kažem da sam veoma zahvalna na ovom blogu koji mi je doneo mnogo interesantnih i uzbudljivih trenutaka za vreme ovih godinu dana. Zahvalna sam i na vama koji dolazite ovde, i ostavljate svoje komenatare i odvajate svoje vreme za to. Nisam, iskreno, ni sanjala da će za godinu dana ovaj blog prerasti u nešto ozbiljnije. Radujem se i narednih godinu dana, i nadam se da ću ispuniti sve ono što sam sebi zacrtala.
To end this post, I want to say that I am very grateful for this blog who brought me a lot of interesting and exciting moments during the past year. I am also grateful to you that you come here and leave your comment at and for taking the time to do it. I, honestly never dreamed that within a year this blog come up to something serious. I look forward to the coming year, and I hope that I will fulfill all things I wished for.
Ljubim vas puno do sledećeg posta :*
Until the next post, stay smiled :)

Comments

  1. Bravo za kurs šivenja. Srećan blogorođendan i da ih bude još puno. Outfit je predivan :-)

    ReplyDelete
  2. Najlepsi post definitivno <3
    Srecan rodjendan, divna si :-)

    katycolorfulfreak.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. O draga ti me uvek obradujes komentarom. Hvala ti :*

      Delete
  3. Srecan rodjendan tvome blogu!!! Fotografije su jako dobre, samo napred!!! ;)

    ReplyDelete
  4. A baš sam se zapitala gde si. :) Srećan blogorođendan! :) Nadam se da ćeš u ovoj godini biti još inspirisanija. :) Jako se radujem kad neko pronađe nešto što ga ispunjava,pa sad jedva čekam da nam pokažeš svoja dela! :) Fotkice su super i ti divno izgledaš, kao pravi rođendanac! :) :* :* :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. A drago mi je da me nisi zaboravila :) Tehnicki problemi su bili u pitanju, a i malo vremena da dobro razmislim u kom pravcu ce ici ovaj blog.
      Hvala ti na divnom komentaru, saljem ti veliki poljubac :*

      Delete
  5. Srecan blogorodjendan :) Jos puno divnih postova :) :***

    ReplyDelete
  6. Sretan blogorođendan! i odlicne su fotografije! :)

    http://fashionistabih.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Srećan blogorodjendan :)
    Nego gledam sad starije postove i neke slike ne mogu da se vide. Npr onaj divan post sa rokovnicima i organizacijom, pola slika se ne vidi :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. A nazalost ima dosta slika koje vise nece da otvori. Nije do mene :/
      Hvala ti :*

      Delete
  8. Sretan blogorođendan!
    Super post :)
    Odlicna si samo naprijed.

    ReplyDelete
  9. Odlican post i prelepe fotografije :)
    Srecan rodjendan, a i Nova godina hehe;)
    Zelim ti puno uspehau nastavku blogovanja :*

    http://withinstalovealex.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. You look absolutely magnification.
    i just followed u. hope u'll follow me back.
    http://twinladybug.blogspot.com
    have a great week.
    love & kisses from Melbourne.

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for coming to my blog and sharing your opinion :)

Popular posts from this blog

Flower pants and NEW JELLY FISH BAG

Film - Peaceful warrior + lični dozivljaj filma

My design - Blue and orange dress

Blog - profil