DIY - Jar of wisdom

Pre dva meseca imala sam manju proslavu kumstva. Iskreno uvek vise glasam za kreativne poklone, ali cesto nemam dovoljno vremena da ih i pravim. Medjutim za ovaj sam odlucila da odvojim vreme i napravim ga. Posto sam ideje trazila na internetu, naisla sam i na ovu Teglu mudrosti, koja nije nista drugo osim papirica na kojima pisu razne mudrosti sto smesne, sto zivotne i ozbiljne.
Na tom sajtu na kome sam videla ovu ideju nalazila se tegla sa tim papiricima ali nije imala nista osim toga. Ja sam ubacila ovu plavu traku na koju sam okacila sve te papirice, i na spoljasnosti tegle takodje ovu masnu na kojoj se nalaze lepi citati iz novina Sensa.
Sve u svemu na kraju sam bila vrlo zadovoljna :)
Kako se vama dopada? :)

Two months ago I had a little celebration. Honestly I always vote for creative presents, but I usually don't have a lot of time. But at this occasion I decided to make it :) I was looking the ideas on the internet and I found this Jar of wisdom, who is place where are papers with the wisdoms. I change the idea little bit and I made it on my way.
How do you like it? :)






Comments

Post a Comment

Thank you for coming to my blog and sharing your opinion :)

Popular posts from this blog

Flower pants and NEW JELLY FISH BAG

Film - Peaceful warrior + lični dozivljaj filma

My design - Blue and orange dress

Blog - profil